string(128) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/07/image_processing20190724-7225-aet6vq-960x500.jpg');"
string(102) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/07/image_processing20190724-7225-aet6vq-960x500.jpg"
„Ruszaj w miasto” nowa kampania wizerunkowa Going.
„Ruszaj w miasto” to hasło kampanii wizerunkowej promującej Going. – platformę, która agreguje najważniejsze wydarzenia kulturalne i imprezy rozrywkowe organizowane w całej Polsce. Kampania obejmuje m.in. działania w internecie i w wybranych kinach.
W ramach kampanii Going. prezentuje benefity swojej aplikacji mobilnej, która pozwala użytkownikom znaleźć w jednym miejscu interesujące ich imprezy, stworzyć z nich własny kalendarz oraz wygodnie, za pomocą kilku kliknięć kupić wejściówki na wybrane wydarzenia.
Na potrzeby działań promocyjnych zrealizowano 30-sekundowy spot oraz jego skróconą 15-sekundową wersję. Spot swoim klimatem nawiązuje do setek imprez, które odbywają się każdego dnia w Polsce. Obraz składa się z krótkich scen przedstawiających młodych ludzi m.in. bawiących na koncercie, na zlocie food trucków, na imprezie plenerowej czy odwiedzających wystawę. Całość spajają i nadają jej niepowtarzalnego charakteru dynamiczny utwór grający w tle oraz rytmicznie powtarzane hasło „Going”.
Spot będzie wyświetlany na platformach społecznościowych – Facebook, Instagram i YouTube, a także w kinach – m.in. podczas 19. MFF Nowe Horyzonty i w sieci Cinema City przed wybranymi pokazami przedpremierowymi dla posiadaczy Karty Mój Empik. Kampania będzie dodatkowo wspierana komunikacją w kanałach własnych.
Za koncepcję kreatywną i produkcję spotu odpowiada agencja MADOGZ.
Spot można zobaczyć pod tym linkiem: https://youtu.be/LrlCQWRrsH8
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...