Rusza ogólnopolska kampania marki Subway®

Informacja Prasowa - 22.03.2017
265

Rozpoczęła się nowa ogólnopolska kampania marki SUBWAY®

Rozpoczęła się nowa ogólnopolska kampania marki SUBWAY® – w drugim kwartale roku restauracje proponują sandwicze Kurczak Tikka i Falafel oraz Mrożoną Kawę Chai. Obecność nowości nawiązujących do tradycyjnych orientalnych smaków będzie komunikowana w kampanii wykorzystującej orientalne motywy: zarówno baśniowe, jak i te związane z bogactwem kulturowym Wschodu.

Wraz z początkiem wiosny SUBWAY® proponuje nowość: sandwicz Kurczak Tikka z soczystym, marynowanym w sosie tikka kurczakiem. Będzie mu towarzyszyć Falafel – znany już miłośnikom wegetariańskich sandwiczy sub z aromatycznymi kulkami z ciecierzycy. Popularne receptury wzbogacone są porcją zawsze świeżych warzyw.

Jednocześnie w ofercie sezonowej SUBWAY® pojawi się Mrożona Kawa Chai (dostępna także w wersji na ciepło) – orzeźwiający napój, któremu smak nadaje mieszanka rozgrzewających i aromatycznych przypraw.

Nowa kampania skupia się nie tylko na prezentacji produktu, ale też na przedstawieniu go w kontekście wartości takich jak różnorodność i chęć poznawania świata – także poprzez smak. Dzięki temu doświadczenie konsumenckie uzupełniane jest o wartość emocjonalną – wizyta w restauracji Subway® i spróbowanie subów z nowej kampanii pozwoli przenieść się choć na chwilę do krainy orientu, z której wywodzą się zarówno kurczak tikka jak i falafel i mieszkanka chai.

subway

Kampanię Nowe Baśnie Orientu wpiera animowany spot nawiązujący do poprzednich kreacji video marki oraz do wschodnich legend, których bohaterem jest dżinn. Klip zamyka prezentacja składników produktu i hasło marki – SUBWAY® Jedz świeżo. Video promowane jest z wykorzystaniem kanałów w mediach społecznościowych. Na konsumentów czekają konkursy organizowane za pośrednictwem Facebooka na profilu SUBWAY®. W konkursach internauci będą mieli szansę zdobycia m.in. voucherów na darmowe sandwicze.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki w Polsce oraz zachęcenie do spróbowania nowości. Komunikacja będzie prowadzona za pomocą materiałów digitalowych, social mediów jak i w POS. Za strategię komunikacji, kreację i realizację działań reklamowych i ePR oraz stworzenie materiałów odpowiada agencja Q&A Communiations. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus Global.

Comments

comments

265
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...