Rusza GLOW by LifeTube – pierwsza w Polsce agencja influencer marketingu dla branży beauty, fashion oraz lifestyle

Informacja Prasowa - 10.05.2019
276

Rusza GLOW by LifeTube - pierwsza w Polsce agencja influencer marketingu dla branży beauty, fashion oraz lifestyle

Prawie 50% kampanii przeprowadzanych w LifeTube (największej w Polsce sieci partnerskiej YouTube) to realizacje z influencerkami beauty. Na bazie tego potencjału powstał Glow – pierwsza w Polsce agencja influencer marketingu poświęcona branżom beauty, fashion oraz lifestyle, która reprezentuje 40 topowych youtuberek i youtuberów z tych kategorii, między innymi Olę Żuraw, Adriannę Grotkowską, AlexMandostyle, Pannę Joannę czy Love And Great Shoes. Na czele nowej agencji stanie Małgorzata Dumin – dotychczas Head of Management – Beauty w LifeTube, która od teraz pełnić będzie stanowisko Business Unit Directora. Glow pozostanie wyspecjalizowanym podmiotem pod skrzydłami LifeTube.

Glow by LifeTube będzie realizować multiplatformowe kampanie reklamowe z udziałem topowych influencerów – odpowiadać za ich strategię, kreację oraz realizację. Agencja posiada również kompetencje, doświadczenie i odpowiednie zaplecze do tworzenia od podstaw nowych kanałów marek na YouTube (odpowiednia strategia, produkcja wideo, prowadzenie i moderacja kanału, pozycjonowanie treści), organizacji eventów z udziałem najpopularniejszych influencerów czy optymalizacji reklamowych kampanii wideo. Zespół agencji tworzy obecnie sześć doświadczonych specjalistek i zamierza nadal współpracować z topowymi markami na rynku, takimi jak L’oreal, Estee Lauder, Coty, Landome, Bioderma, Coca-Cola, Douglas, Foreo, YSL, Ikea czy W. Kruk..

Kiedy w 2015 roku rozpoczynałam pracę w LifeTube kategoria Beauty praktycznie nie istniała w sieci oraz na rynku. Na YouTube działało wiele dobrych i jakościowych kanałów, ale klienci dopiero zaczynali dostrzegać ich potencjał. Od tamtego czasu zmieniło się wiele, o czym świadczy choćby fakt, że prawie 50% wszystkich współprac, które realizował LifeTube, to właśnie działania z influencerami z tej kategorii. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że projekt, o którym rozmawialiśmy wewnętrznie od ponad 2 lat w końcu się urzeczywistnił i razem z zespołem będziemy mogły budować nową jakość obsługi oraz realizacji. Cieszy mnie również fakt pionierstwa, bo na polskim rynku nie ma innego podmiotu tego typu – dodaje Małgorzata Dumin, Business Unit Director w Glow by LifeTube.

W trakcie ponad 2 lat istnienia dział Beauty w LifeTube zrealizował ponad 1500 kampanii z youtuberkami. Obecnie powstały na jego fundamencie Glow zrzesza ponad 40 kanałów, których łączna liczba subskrypcji to ponad 8 milionów. W ciągu ostatniego roku filmy influencerek z Glow wygenerowały aż 257 milionów wyświetleń (to tak, jakby każda Polka wyświetliła 1 wideo influencerek z Glow codziennie przez 2 tygodnie!).

-Z siecią LifeTube współpracujemy już od kilku lat, bardzo cenimy sobie profesjonalizm naszego managera oraz pomoc sieci w każdej, nawet problematycznej, kwestii. Ogromnie cieszymy się i kibicujemy nowym pomysłom i projektom, nad którymi pracują. Nie inaczej jest tym razem – Glow  by LifeTube zapowiada się bardzo interesująco, a na podstawie naszych doświadczeń możemy być pewne, że realizowane przez nich nowe założenia będą profesjonalnie i na wysokim poziomie – dodają youtuberki z kanału Love And Great Shoes, zrzeszonego w Glow by LifeTube.

Filmy z kategorii beauty są jednymi z najlepiej ocenianych treści na całym YouTube – aż 96,5% widzów reaguje na nie pozytywnie (dane z raportu LifeTube “6 kategorii, 11 000 różnic”). Jak pokazują brytyjskie badania (Fashion & Beauty Monitor 2018), za każdy funt wydany na współpracę z infuencerami beauty w 2017 roku marki osiągnęły średni zwrot z inwestycji w wysokości 8,81 funta. Digital influencerki w dużej mierze zastąpiły tradycyjne celebrytki i są pierwszym wyborem dla marek, które dostrzegają, że to właśnie internetowi twórcy mają decydujący wpływ na opinie i decyzje zakupowe millenialsów.
Glow by LifeTube – pierwsza agencja influencer marketingu w Polsce dedykowana kategorii beauty i lifestyle. Powstała pod skrzydłami LifeTube jako wyspecjalizowany podmiot i odpowiedź na umacnianie się na rynku kategorii beauty i lifestyle. Zrzesza obecnie 40 kanałów na YouTube, których łączna liczba subskrypcji przekracza 8 milionów.
Małgorzata Dumin – Business Unit Director w Glow by LifeTube
 Wydarzenie inaugurujące Glow by LifeTube – panel dyskusyjny z influencerkami. Od prawej: Love And Great Shoes, AlexMandostyle, Ola Żuraw, Adrianna Grotkowska oraz Justyna Zawadzka z Glow by LifeTube.

Comments

comments

276
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...