Rusza akcja Interii „OK Boomer! Młodzi tłumaczą nam świat”

Informacja Prasowa - 13.05.2022
283

Interia oddaje głos młodym. 12 maja wystartowała akcja „OK Boomer!

Rusza akcja Interii „OK Boomer! Młodzi tłumaczą nam świat”

Interia oddaje głos młodym. 12 maja wystartowała akcja „OK Boomer!”, która obala stereotypy o Pokoleniu Z (18-25 lat) i ujawnia, czym naprawdę kierują się w życiu jego przedstawiciele. Powstanie specjalny odcinek podcastu „Zdanowicz pomiędzy wersami” o młodych dorosłych. Pojawią się także reportaże, seria wywiadów, analizy i interaktywne treści.  

W ramach akcji będziemy przyglądać się młodym dorosłym, rozmawiać z nimi, a przede wszystkim słuchać ich. Chcemy, żeby wytłumaczyli nam świat, o którego kształcie za chwilę sami będą decydować. Naszym zadaniem jest pokazanie społeczeństwu, jacy naprawdę są młodzi. Ich wizerunek w mediach często bowiem opiera się na stereotypach i opiniach wyrażanych przez rodziców, badaczy i publicystów. Niech sami zainteresowani w końcu o sobie opowiedzą mówi Agnieszka Maciaszek, Dyrektor Zarządzająca Sektora LifeStyle w Grupie Interia.

Punktem wyjścia do akcji „OK Boomer!”  jest analiza raportu przygotowanego przez Centrum Im. Daszyńskiego i IBRiS na temat poglądów młodych Polaków. Poza podcastem Katarzyny Zdanowicz pojawi się  seria wywiadów Karoliny Olejak, w której przedstawiciele Pokolenia Z podzielą się swoją perspektywą na różne problemy. Interia w specjalnym reportażu prześwietli sytuację finansową młodych osób i opisze możliwości, jakie daje im pierwsza pensja. Dodatkowo w specjalnym quizie użytkownicy portalu będą mogli sprawdzić, czy należą już do grona tytułowych boomerów.

Materiały ukazujące się w ramach akcji „OK Boomer!” będą prezentowane w każdy czwartek na stronie głównej Interii.

Comments

comments

283
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...