„Rozkręć się z Twisterem’’ – sukces akcji Unilevera i Żabki na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Informacja Prasowa - 30.08.2023
96

25 sierpnia podczas Twister Camp odbył się finał akcji

Na rzecz fundacji przekazano 130 tysięcy złotych. Partnerem akcji organizowanej przez markę Twister była sieć sklepów Żabka.

Marka Twister (należąca do Unilever), prowadziła w okresie wakacyjnym aktywację skierowaną do nastolatków i rodziców pod nazwą „Rozkręć się z Twisterem”. Celem akcji było wyłonienie młodych talentów, w której nagrodą była możliwość udziału w Twister Camp. Kampania, która odbywała się z udziałem TikTokerów, a partnerami akcji była sieć sklepów Żabka oraz Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, okazała się ogromnych sukcesem. Akcja dotarła do ponad 10 mln osób, a zasięg kampanii to ponad 150 mln wyświetleń.

Jesteśmy dumni z tego, że możemy organizować takie akcje. Bardzo cieszy nas pozytywny odbiór i zachęca do kontynuacji podobnych działań w zgodzie z naszymi zasadami dotyczącymi odpowiedzialności społecznej – powiedział Adam Gajczewski, Head of Marketing Ice Cream w Unilever Polska.

W działaniach reklamowych wykorzystano serwis Meta, TikTok, VOD, YouTube, Librus oraz Blix. Do akcji można było dołączyć kupując dowolny smak loda Twister w sklepach Żabka. Należało zachować paragon i nagrać wideo prezentujące talent w jednej z kategorii, w odpowiedzi na wyzwania rzucone przez influencerów. Istotnym aspektem akcji było wsparcie udzielone przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę, której misją jest m.in. szerzenie świadomości o mowie nienawiści. Z każdej transakcji przekazano darowiznę, a łączna pula sprzedanych lodów to ponad milion sztuk Twisterów (w trakcie trwania konkursu).

Cieszymy się, że wspólnie z naszymi franczyzobiorcami mogliśmy uczestniczyć w tej szczytnej akcji. Jako firma odpowiedzialna społecznie, angażujemy się w projekty, które zachęcają młodych ludzi do rozwoju swoich pasji, dbając tym samym o ich dobrostan i bezpieczeństwo w sieci. Dziękujemy naszym klientom za wsparcie akcji i cieszymy się, że zebrane środki pomogą w walce z hejtem w internecie – mówi Katarzyna Przewęzikowska Menedżerka ds. Relacji Zewnętrznych i CSR w Grupie Żabka.

Ambasadorami akcji byli popularni TikTokerzy: Sylwia Lipka, Łukasz Chwieduk, Klaudia Kempska, Adam Mirek, Klaudia Bieszcz, Patryk Szczepanik i Kamil Szpejenkowski. To na ich profilach rozgrywał się konkurs, który wyłonił siedmiu zwycięzców – uczestników Twister Camp, czyli edukacyjnych warsztatów w Warszawie.

Za strategię, ideę kreatywną, wdrożenie kampanii, przeprowadzenie konkursu i organizację Twister Camp odpowiadała agencja Cut The Mustard, a za zakup mediów dom mediowy Mindshare.

Marka Twister została także partnerem tegorocznego eventu Digital Youth Forum, organizowanego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Motywem przewodnim wydarzenia był odpowiedzialny rozwój – kreatywne i bezpieczne korzystanie z sieci. 6 czerwca w rolę prelegenta wcielił się TikToker i ambasador „Rozkręć się z Twisterem”, Łukasz Chwieduk. Uczestnicy dowiedzieli się, jak wykorzystać social media do dzielenia się pasją, a w przerwie skorzystali z mroźnej przekąski – lodów Twister. Aktywacja „Rozkręć się z Twisterem” wpisała się w realizowaną przez Unilever strategię odpowiedzialnych marek, będącej częścią globalnej strategii Unilevera. Podejmowanie inicjatyw wspierających społeczności przez marki należące do firmy, to jeden z celów, jakie przyświecają jej w drodze do popularyzowania zrównoważonego stylu życia.

Comments

comments

96
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...