Robimy dom. Cały dom!  – wystartowała kampania Black Red White

Informacja Prasowa - 15.04.2019
274

Robimy dom. Cały dom!  - wystartowała kampania Black Red White

Robimy dom. Cały dom!  – wystartowała kampania Black Red White

Z BRW urządzisz dom od A do Z. Pod hasłem Robimy dom. Cały dom! wystartowała najnowsza kampanii marki Black Red White.  Tym razem największa grupa meblarska w Polsce pokazuje różnorodność swojego asortymentu, udowadniając, że salony marki to idealne miejsce kompleksowych zakupów wnętrzarskich.

W nowej kampanii marka zwraca uwagę na potrzeby współczesnych klientów, którzy poszukują rozwiązań kompleksowych, a podczas urządzania domu nie mają czasu na odwiedzanie kilkunastu sklepów. BRW wychodzi im naprzeciw, udowadniając, że salony meblowe marki to miejsca, w których każdy znajdzie to, czego aktualnie szuka. Szerokość oferty, która wyraża się nie tylko poprzez zróżnicowanie stylów, ale także kolorów, funkcji oraz przeznaczenia produktów, sprawia, że zakupy stają się prostsze i wygodniejsze.

Robimy dom. Cały dom! to najnowsza produkcja, która jest kontynuacją platformy Trzech Mistrzów. Spot rozpoczyna się i kończy wizytą w stolarni trzech bohaterów marki – Black’a, Red’a i White’a. Akcja toczy się w mieszkaniu czteroosobowej rodziny, która właśnie się urządza. Podkręcone tempo pozwala pokazać proces aranżowania domu, w którym udział biorą rodzice i dwójka dzieci. Sypialnia, pokój dziecka, kuchnia i salon, właśnie te pomieszczenia w mgnieniu oka zmieniają się w tętniące życiem, funkcjonalne i w pełni wyposażenia wnętrza. Humorystyczną konwencję całości podkreśla Mistrz Red, który na bieżąco opisuje widoczną na ekranie akcję zgrabną rymowanką.

Szeroka oferta mebli i dodatków Black Red White obejmuje meble do salonu, jadalni, kuchni, sypialni, pokoju dziecka, pokoju niemowlaka, garderoby, biura oraz przedpokoju. W asortymencie marki można znaleźć również meble tapicerowane, materace, a także nowości – meble ogrodowe oraz meble na wymiar z oferty BRW na miarę, dostępnej w warszawskich salonach Black Red White. Dopełnieniem asortymentu są dodatki do wszystkich domowych pomieszczeń – oświetlenie, tekstylia, akcesoria kuchenne, dekoracje, dywany czy akcesoria niezbędne do przechowywania.

W ramach kampanii emitowane będą dwa spoty TV (45” i 30”). Wspierają ją działania digital. Za kreację kampanii oraz platformy Trzech Mistrzów odpowiada agencja Heart&Brain. Zakup mediów do kampanii koordynuje dom mediowy Havas Media, a działania produkcyjne OTO Film.

Najnowszy spot będzie można zobaczyć w TV już od 15 kwietnia. Kampania potrwa do 19 czerwca.

Comments

comments

274
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...