Robert Lewandowski przejął 49 procent udziałów w domu mediowym RL Media

Redakcja PR - 03.10.2017
282

Robert Lewandowski przejął 49 procent udziałów w domu mediowym RL Media

Jak podaje Puls Biznesu, Robert Lewandowski zainwestował w akcje jednego z domów mediowych. Wcześniej  głośno było o powstaniu agencji Store9, która dba o wizerunek sportowca oraz jego małżonki Anny. Najwyraźniej napastnik reprezentacji Polski postanowił dopełnić dzieła, kupując za pośrednictwem RL Investments 49 procent udziałów RL Media.

Wydaje się, że plan piłkarza na działanie domu medialnego to sprowadzanie do niego znanych, posiadających świetną prezencję medialną sportowców. Lewandowski posiada 49 procent udziałów, reszta należy do Grupy One.

Do zadań RL Media będzie należało przede wszystkim planowanie i zakup mediów na potrzeby wszystkich obszarów komunikacji Roberta Lewandowskiego – mowa tu o karierze sportowej i aktywności biznesowej najpopularniejszego polskiego piłkarza, a także o działaniach Anny Lewandowskiej w dziedzinie zdrowia, diety czy aktywności fizycznej. Docelowo firma ma koordynować również te obszary w ramach prowadzonych kampanii na rzecz innych sportowców i celebrytów.

Dodatkowo w RL Media mają powstawać wszystkie światowe kampanie z udziałem najlepszego polskiego zawodnika. W ten sposób sportowiec chce zbudować silnego gracza na rynku, który bez kompleksów będzie mógł konkurować z najlepszymi.

Na podstawie Puls Biznesu

Comments

comments

282
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...