Robert Gwiazdowski felietonistą Interii

Informacja Prasowa - 18.05.2020
121

Robert Gwiazdowski felietonistą Interii

Robert Gwiazdowski felietonistą Interii

Robert Gwiazdowski rozpoczął publikowanie felietonów w serwisie Biznes Interia. Skupiać się w nich będzie przede wszystkim na sprawach dotyczących prawa podatkowego.

Robert Gwiazdowski jako przewodniczący Rady Nadzorczej ZUS zasłynął stwierdzeniem, że „nie liczy na ZUS, a jak chcemy mieć wyższe emerytury, to powinniśmy zrobić więcej dzieci”. Gwiazdowski jest adwokatem, doktorem habilitowanym nauk prawnych, profesorem Uczelni Łazarskiego. Specjalizuje się w prawie podatkowym i zapowiada, że na nim będzie skupiał w swoich felietonach.

Już w pierwszym felietonie dla Interii Robert Gwiazdowski przypomniał, w czym podatki są gorsze od śmierci. Jestem przekonany, że w kolejnych dostarczy naszym czytelnikom wielu powodów do dyskusji i komentarzy – podkreśla Krzysztof Fijałek, redaktor naczelny Interii.

Felietony Roberta Gwiazdowskiego ukazują się co piątek i dostępne są pod adresem:

https://biznes.interia.pl/autor/robert-gwiazdowski

Od lutego br. swoje komentarze publikuje w serwisie biznesowym Interii także Tomasz Prusek, przez ponad 20 lat jako dziennikarz specjalizujący się w zawiłościach rynku kapitałowego.

Serwis Biznes Interia jest jednym z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych w polskim internecie. Na początku 2020 r. został całkowicie odnowiony i przebudowany. Nad jego rozwojem pracują dwa zespoły dziennikarskie – w Warszawie i Krakowie. Redakcją warszawską kieruje Paweł Czuryło, zastępca redaktora naczelnego Interii, a krakowską Krzysztof Mrówka.

Według Badania Gemius/PBI, w kwietniu 2020 r. serwis biznesowy Interii (biznes.interia.pl) odwiedziło 2,9 mln realnych użytkowników (RU). Strony i aplikacje całej Grupy Interia.pl w tym samym miesiącu zanotowały około 19,5mln RU i 1,6 mld odsłon, a sam portal Interia – 13,9 mln użytkowników i 999,9 mln odsłon.

Comments

comments

121
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...