Relaunch serwisu kobieta.pl
Burda International Poland rusza z nową odsłoną kobieta.pl. Nowoczesny, elegancki serwis internetowy to w założeniu jego twórców świat kobiet oglądany 24h/ dobę. To luksusowy poradnik dla kobiet, które chcą poznawać najnowsze trendy i dbają o rozwój osobisty i zawodowy. Wszystko, co się na nim dzieje, dzieje się dla kobiet i wokół nich.
Link do filmu:
Dzięki przejrzystej i lekkiej formie komunikacji z użytkowniczką (autorskie formaty video, tutoriale i poradniki, nowoczesne infografiki) kobieta.pl jest adresowana do wszystkich kobiet między 22 a 60 rokiem życia. Redaktorki serwisu są zawsze tam gdzie warto być, lubią być na bieżąco z trendami, testować i polecać produkty, które wyróżniają się jakością. Kobieta.pl docenia też na polskie marki i przedsiębiorcze Polki.
Można na niej znaleźć porady profesjonalnych ekspertów, rozmowy z ciekawymi kobietami, trudne tematy społeczne, które inni boją się poruszać. Wszystkie teksty wyróżniają się dużą wiarygodności i formą, która niejednokrotnie przybiera formę dialogu z czytelniczkami.
W sekcji exclusive, prezentowane są treści oraz produkty dotyczące wybranego tematu redakcyjnego – w każdym tygodniu można tam znaleźć odpowiedzi na pytania z zakresu dziedzin prezentowanych na kobieta.pl: kuchnia, moda, uroda, wnętrza, dziecko, dom, kultura, psychologia.
W serwisie, który już w tej chwili ma ponad 500 tysięcy użytkowników miesięcznie i ponad 2 miliony odsłon, będą się również pojawiały najbardziej interesujące treści z rodzimych serwisów Burda International Poland tj. elle.pl, claudia.pl, gala.pl, mojegotowanie.pl, glamour.pl, focus.pl.
Redaktor prowadzącą kobieta.pl jest Agata Zych Zielińska, z-cą redaktora prowadzącego Weronika Płocha.
Kobieta.pl istnieje od 2007 roku.