Reklamy bez możliwości pominięcia standardem na Youtube

Redakcja PR - 27.08.2018
239

Reklamy bez możliwości pominięcia standardem na Youtube

Serwis YouTube zapowiedział, że udostępni wszystkim twórcom należącym do jego programu partnerskiego możliwość emitowania reklam wideo, których nie będzie można pominąć. Firma tłumaczy, że niepomijalne spoty są wyżej opłacane przez reklamodawców, a ich wprowadzenie przyniesie właścicielom kanałów wyższe przychody.

Swoje plany związane z reklamami YouTube zdradził w filmiku zamieszczonym w sieci. Zapowiedział w nim, że wszyscy twórcy uczestniczący w programie partnerskim prowadzonym przez serwis otrzymają możliwość zamieszczania reklam pozbawionych opcji pominięcia spotu po upływie kilku sekund. Do tej pory YT oferował takie narzędzie jedynie swoim wybranym partnerom. Serwis zapowiada, że niepomijalne reklamy zostaną ograniczone czasowo do 20 sekund. Wyjaśnia także, że reklamodawcy są skłonni płacić więcej za spoty, których nie można pominąć, bowiem wówczas mają większe możliwości dotarcia z przekazem do odbiorców. Możliwość emitowania nowego formatu reklam ma być także szansą dla twórców na zwiększenie przychodów, które przynoszą prowadzone przez nich kanały.

Źródło: wirtualnemedia.pl

Comments

comments

239
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...