string(118) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/07/Zrzut-ekranu-2017-07-31-o-15.29.44.png');"
string(92) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/07/Zrzut-ekranu-2017-07-31-o-15.29.44.png"
Reklama syropu Paola oburzyła internautów
Komisja Etyki Reklamy otrzymała skargi, że reklama, w której występują dzieci zawiera podtekst alkoholowy.
Spot pokazuję małego chłopca wręczającego swojej koleżance w podobnym wieku pewien nietypowy prezent. „Flaszeczkę” syropu zapakowaną w taki sposób, iż kojarzyć się może z trunkiem wysokoprocentowym. Na widok tego prezentu mama chłopca natychmiast wyrywa mu to z rąk i rozpakowuje, kiedy widzi, że zawartością butelki jest syrop malinowy, na jej twarz wraca uśmiech.
„Oswaja dzieci z okolicznościowym, ‚imprezowym piciem’ mocnego alkoholu. Jest to alkoholizacja dzieci” – napisano w jednej ze skarg.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...