Rebranding past Wawrzyńca wspiera kampania Influencer Marketingowa realizowana przez agencję Streetcom

Informacja Prasowa - 23.03.2023
46

Biorą w niej udział zarówno makro i mikro influencerzy

Rebranding past Wawrzyńca wspiera kampania Influencer Marketingowa realizowana przez agencję Streetcom

 

Trwa kampania influencerska dla past Wawrzyniec realizowana przez Streetcom. Biorą w niej udział zarówno makro i mikro influencerzy. Stanowi ona jeden z pierwszych etapów działań związanych z rebrandingiem i zmianą pozycjonowania popularnych past warzywnych Wawrzyńca. Celem prowadzonej kampanii jest wsparcie promocyjne dla zmienionego pozycjonowania, a także zwiększenie świadomości oferty past warzywnych oraz promocja ich jako smacznych, wartościowych, dodatków do różnego rodzaju potraw.

Pasty warzywne Wawrzyniec, to propozycja w portfolio producenta, kierowana do świadomych konsumentów, którzy chcą wprowadzić do swojej diety więcej warzyw i urozmaicenia.

Dostępne w kilkunastu oryginalnych smakach pasty warzywne Wawrzyniec – produkowane są w 100% z surowców pochodzenia naturalnego. Marka Wawrzyniec stworzyła najszerszą ofertę smakową w kategorii past warzywnych. Konsumenci coraz częściej wykorzystują pasty warzywne Wawrzyniec do zerwania z nudą na talerzu, używając ich nie tylko do przygotowania kanapek, ale także w roli oryginalnych dodatków, do sosów, sałatek czy makaronów. „W tym tkwi smak!” to nowe hasło marki po zmianie strategii, które ma za zadanie podkreślać fakt, że wyjątkowo pyszny smak past warzywnych Wawrzyniec to zasługa dodatków i/lub sposobu przygotowania warzyw. To sprawiają, że popularne warzywa (np. burak, papryka, cukinia) nabierają zupełnie nowego smaku.

Pasty warzywne Wawrzyniec sprawdzą się zarówno jako dodatek, ale też jako przyprawa, i samodzielne danie, oraz że niezależnie od opcji, pozwalają na kreowanie nowych potraw i swobodne eksperymentowanie w kuchni.

Zadaniem agencji Streetcom jest rekomendacja i rekrutacja influencerów do prowadzonej dla Wawrzyńca kampanii, a także koordynacja związanych z nią działań. W kampanii biorą udział dwie kategorie influencerów: makro i mikro influencerzy, działający na dwóch platformach Instagramie oraz TikToku. Celem prowadzonych działań jest wsparcie re pozycjonowania, a także zwiększanie świadomości istnienia możliwości, jakie dają w codziennej kuchni pasty warzywne Wawrzyniec oraz zachęcenie konsumentów, by korzystali z produktów Wawrzyńca, do tworzenia nowych potraw i smaków w swojej kuchni.

Comments

comments

46
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...