Rebranding logo: nowe logo MSM Mońki

Informacja Prasowa - 07.07.2020
148

Rebranding logo: nowe logo MSM Mońki

Rebranding logo: nowe logo MSM Mońki

Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo.

Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.

– Logo jest głównym elementem identyfikacji wizualnej marki, a zarazem niezbędnym składnikiem skutecznej  strategii content marketingowej. W komunikacji z otoczeniem jest to podstawowy komponent marki, głęboko zakorzeniony w świadomości odbiorcy – tłumaczy Bartosz Zieliński z Commplace, która przeprowadziła rebranding logo. – Właśnie dlatego logotyp Mońki został wykreślony od podstaw i nie bazuje na gotowej czcionce, co nadaje mu indywidualnego, niepowtarzalnego charakteru – dodaje przedstawiciel Commplace.

Liternictwo dwuelementowe z delikatnymi szeryfami sprawia, że logotyp jest bardzo mocny, stabilny, ma dobrą czytelność, a jego tradycyjna forma pasuje do charakteru marki.

Współpracujemy z marką MSM Mońki już od wielu lat, przygotowując zarówno projekty graficzne, jak i odpowiadając za działania marketingowo-wizerunkowe.  Rebranding logo jest jednym z większych projektów, które są aktualnie realizowane.

Rebranding logo zapowiedzią dalszych działań

To jednak nie koniec zmian w MSM Mońki. Rebranding logo to pierwszy krok do odsłony nowości, jakie szykuje marka. Już niebawem przedstawi kolejne, zaskakujące efekty prac.

Comments

comments

148
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...