Rankomat zmienia swój wizerunek wraz z nową platformą komunikacyjną

Informacja Prasowa - 16.02.2021
146

Rankomat zmienia swój wizerunek wraz z nową platformą komunikacyjną

Rankomat zmienia swój wizerunek wraz z nową platformą komunikacyjną

Rankomat stawia na nową komunikację z klientami. Podkreśla swoją niezależność, obiektywność, a także wsparcie swoich doradców i opiekę prawną. O nowym pozycjonowaniu marki opowiadać będą Ranko i Mat, przybysze z kosmosu, którzy posługują się nowym hasłem marki „Możesz liczyć na rankomat.pl”.

Nowi brand heroes Rankomat to dwie odmienne osobowości, które wykorzystują swoje najlepsze cechy do zapewnienia kompleksowej obsługi klienta. Ranko, jako charakter bardziej empatyczny, reprezentuje wsparcie i opiekę. Mata silniej cechuje analityczny umysł, więc jest mistrzem w wyszukiwaniu najkorzystniejszych rozwiązań. Celem ich obecności jest pomoc konsumentom w podejmowaniu decyzji opartych na idei smart shoppingu, a także zapewnienie najwyższej jakości obsługi.

Konsumenci od zawsze zainteresowani są oszczędnościami i zakupem ubezpieczeń na możliwie najlepszych warunkach cenowych. Rankomat od 12 lat pomaga im realizować ten cel i dbać o domowe budżety. Porównywanie ofert pozwala uniknąć naszym klientom przepłacania za ubezpieczenia, produkty finansowe i oferty GSM. Wiemy jednak, że nie tylko cena jest ważna, ale też komfort i bezpieczeństwo. W nowej kampanii chcemy pokazać, że w Rankomat Klient może liczyć na pomoc, gdy chce szybko znaleźć najlepszą cenowo ofertę, ale też gdy potrzebuje wsparcia w trudnych tematach. Technologia oraz ponad 200 wykwalifikowanych Doradców służą pomocą w wyjaśnieniu wszelkich niuansów, a bezpłatna pomoc prawników pozwala mierzyć się z trudnymi sytuacjami ubezpieczeniowymi i na drodze. Zapewniamy wsparcie na każdym etapie korzystania z ubezpieczenia – mówi Tomasz Masajło, prezes zarządu Rankomat.

Ranko i Mat

Postacie Ranko i Mata są luźno inspirowane Pi i Sigmą, bohaterami polskiego programu edukacyjnego z lat 80. “Przybysze z Matplanety”. Za ideą kreatywną stoi agencja Ad-Venture. Poprzedzono ją wielomiesięcznymi badaniami rynku i konsumentów wykonanymi przez Isobar.

Wprowadzając nowe pozycjonowanie, chcieliśmy stworzyć unikalną i wyróżniającą się komunikację. W kategorii, która jest postrzegana jako zimna i racjonalna, udało nam się stworzyć wzbudzające sympatię postacie, które pozwolą nam ocieplić wizerunek i zbudować więź emocjonalną. Nasi bohaterowie będą wskazywać nie tylko na ceny, co jest nieodzownym elementem komunikacji porównywarek, ale również na jakość oferty, czyli coś o czym mało kto wspomina – podkreśla Michał Kłuciński, Brand Manager Rankomat

Przybysze z Rankomatu

Rankomat nowe pozycjonowanie wprowadza kampanią startującą 16 lutego. Działania rozpoczyna 30-sekundowy spot wizerunkowy. To pierwsza reklama z serii, która pojawi się w mediach na przestrzeni najbliższych miesięcy. W każdej z nich zobaczymy Ranko i Mata. Spotom towarzyszy piosenka “Przybywamy z Rankomatu”  oparta na motywie muzycznym pochodzący z „Przybyszów z Matplanety”.

Kampanię można zobaczyć w stacjach telewizyjnych Grup TVN i Polsat, a także na Youtube i w serwisach VOD. Dodatkowo reklamy będą emitowane na falach należących do Grupy RMF. Spoty wyreżyserowane przez Wojtka Jeżowskiego wyprodukowała agencja Craft Crew. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker oraz zespół Rankomat.

Rankomat planuje również kontynuować współpracę z Anną Lucińską, która była dotychczasową twarzą marki. Zmieni się natomiast kanał komunikacji i jej formuła.

 

Comments

comments

146
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...