Rafał Romaniuk prezesem agencji marketingowej Arskom

Jerzy Ciszewski - 14.12.2018
183

Rafał Romaniuk prezesem agencji marketingowej Arskom

Rafał Romaniuk prezesem agencji marketingowej Arskom

Od początku 2019 roku stanowisko prezesa agencji marketingowej Arskom
obejmie Rafał Romaniuk. Dotychczasowy prezes, Wojciech Szaniawski, pozostanie
w strukturze jako właściciel spółki.

Rafał Romaniuk do Arskomu dołączył we wrześniu 2017 roku jako dyrektor
zarządzający. Agencja specjalizuje się w marketingu sportowym. Współpracuje m.in. z
Grzegorzem Krychowiakiem, Jerzym Dudkiem, Anitą Włodarczyk oraz serwisem
internetowym Weszło.com.

– Rafał jako szef segmentu sportowego Grupy Onet-RAS osiągał imponujące wyniki
finansowe. Teraz pod jego wodzą Arskom wygenerował najwyższe przychody w historii,
wchodząc do grona 10 największych agencji public relations w Polsce. Tajemnicą jego
sukcesu jest umiejętność budowania doskonałych relacji z ludźmi, co jest najważniejszą
kompetencją XXI wieku. Rafał jest menedżerem, który w biznesie kieruje się wartościami,
a to stanowi fundament naszej firmy, budowanej przez ludzi dla ludzi, w której to
człowiek jest na pierwszym miejscu – mówi Wojciech Szaniawski, właściciel spółki.

– Jestem dumny, że 2018 rok Arskom zakończy z rekordowymi wynikami. Nasze
przychody wzrosły rok do roku o ponad 40 proc., mimo że spółka przeszła wiele
wymagających zmian. Podpisaliśmy też prestiżowe kontrakty na stałą obsługę z takimi
markami jak Nokia czy grupa Louvre Hotel. To pokazuje, że choć specjalizujemy się w
marketingu sportowym, rozwijamy się też w innych obszarach
– komentuje Rafał
Romaniuk.
– Mogę zapewnić, że to dopiero początek naszej ofensywy. W 2019 roku
szykujemy co najmniej cztery spektakularne uderzenia. Pierwszy już w styczniu
– dodaje.

Z branżą medialną Rafał Romaniuk związany jest od 2006 roku. Zaczynał od „Polski The
Times”, gdzie był zastępcą szefa działu sportowego. Przed przejściem do agencji
Arskom przez 7 lat pracował w Grupie Onet-RAS Polska. Początkowo był dziennikarzem
„Przeglądu Sportowego”, relacjonował m.in. finały mistrzostw świata 2010, Euro 2008 i
2012 oraz dwa finały Ligi Mistrzów. Potem pełnił kolejno funkcje szefa działu
piłkarskiego, zastępcy redaktora naczelnego i szefa działu internetowego. Następnie
jako dyrektor zarządzający odpowiadał za segment sportowy Grupy Onet-RAS,
obejmujący pisma „Przegląd Sportowy” i „Sport” oraz serwisy internetowe
Eurosport.onet.pl, Przegladsportowy.pl oraz Ekstraklasa.tv.

Comments

comments

183
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...