Rafał Romaniuk prezesem agencji marketingowej Arskom
Rafał Romaniuk prezesem agencji marketingowej Arskom
Od początku 2019 roku stanowisko prezesa agencji marketingowej Arskom
obejmie Rafał Romaniuk. Dotychczasowy prezes, Wojciech Szaniawski, pozostanie
w strukturze jako właściciel spółki.
Rafał Romaniuk do Arskomu dołączył we wrześniu 2017 roku jako dyrektor
zarządzający. Agencja specjalizuje się w marketingu sportowym. Współpracuje m.in. z
Grzegorzem Krychowiakiem, Jerzym Dudkiem, Anitą Włodarczyk oraz serwisem
internetowym Weszło.com.
– Rafał jako szef segmentu sportowego Grupy Onet-RAS osiągał imponujące wyniki
finansowe. Teraz pod jego wodzą Arskom wygenerował najwyższe przychody w historii,
wchodząc do grona 10 największych agencji public relations w Polsce. Tajemnicą jego
sukcesu jest umiejętność budowania doskonałych relacji z ludźmi, co jest najważniejszą
kompetencją XXI wieku. Rafał jest menedżerem, który w biznesie kieruje się wartościami,
a to stanowi fundament naszej firmy, budowanej przez ludzi dla ludzi, w której to
człowiek jest na pierwszym miejscu – mówi Wojciech Szaniawski, właściciel spółki.
– Jestem dumny, że 2018 rok Arskom zakończy z rekordowymi wynikami. Nasze
przychody wzrosły rok do roku o ponad 40 proc., mimo że spółka przeszła wiele
wymagających zmian. Podpisaliśmy też prestiżowe kontrakty na stałą obsługę z takimi
markami jak Nokia czy grupa Louvre Hotel. To pokazuje, że choć specjalizujemy się w
marketingu sportowym, rozwijamy się też w innych obszarach – komentuje Rafał
Romaniuk.
– Mogę zapewnić, że to dopiero początek naszej ofensywy. W 2019 roku
szykujemy co najmniej cztery spektakularne uderzenia. Pierwszy już w styczniu – dodaje.
Z branżą medialną Rafał Romaniuk związany jest od 2006 roku. Zaczynał od „Polski The
Times”, gdzie był zastępcą szefa działu sportowego. Przed przejściem do agencji
Arskom przez 7 lat pracował w Grupie Onet-RAS Polska. Początkowo był dziennikarzem
„Przeglądu Sportowego”, relacjonował m.in. finały mistrzostw świata 2010, Euro 2008 i
2012 oraz dwa finały Ligi Mistrzów. Potem pełnił kolejno funkcje szefa działu
piłkarskiego, zastępcy redaktora naczelnego i szefa działu internetowego. Następnie
jako dyrektor zarządzający odpowiadał za segment sportowy Grupy Onet-RAS,
obejmujący pisma „Przegląd Sportowy” i „Sport” oraz serwisy internetowe
Eurosport.onet.pl, Przegladsportowy.pl oraz Ekstraklasa.tv.