Radio WAWA z nowym logotypem i witryną

Jerzy Ciszewski - 21.12.2018
34

Radio WAWA z nowym logotypem i witryną

Radio WAWA z nowym logotypem i witryną

Radio WAWA wprowadza nowe logo i zmienia stronę internetową. To kolejny krok w procesie rebrandingu stacji, który zapoczątkowany został wprowadzeniem hasła pozycjonującego Najlepsze Polskie Hity i zmianą oprawy muzycznej.

– Nowe logo jest efektem naturalnej ewolucji naszego znaku graficznego. Jest świeże, dynamiczne i nowoczesne, takie jak nasza antena. Kolorystyka biało-czerwona określa rodzaj muzyki, żółte elementy – radosny, zabawowy charakter a dynamizmu dodaje podzielenie nazwy na sylaby – mówi Grzegorz Tutkaj, dyrektor promocji Radia WAWA.

21 grudnia uruchomiona zostanie strona Radia WAWA, przygotowana w stylistyce nowego logotypu. Następnie zmiany obejmą social media. Powstanie także aplikacja mobilna do słuchania programu stacji. Wiosną przyszłego roku planowana jest kampania zewnętrzna Radia WAWA.

W sierpniu Radio WAWA zmieniło oprawę muzyczną i hasło pozycjonujące. Wprowadzono liner Najlepsze Polskie Hity oraz unowocześniono i zdynamizowano wszystkie elementy oprawy. W dżinglach śpiewa Sara Chmiel, wokalistka zespołu Łzy, a głosem stacji jest Piotr Makowski.

Radio WAWA to sieć rozgłośni lokalnych prezentujących najlepsze współczesne polskie hity, jak również przeboje z lat 90. i 80. Nadaje w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Krakowie, Gdańsku, Szczecinie, Toruniu, Rzeszowie, Opolu, Nowym Sączu, Ostrołęce, Jeleniej Górze, Trzebnicy i Kielcach. Program stacji adresowany jest do osób w wieku od 25 do 44 lat.

Comments

comments

34
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...