Nowe logo to nie jedyna zmiana w stacji.
21 marca rozpoczyna się proces wprowadzania nowego logotypu i zmiany identyfikacji wizualnej. To nie jedyna zmiana w stacji – do ekipy porannego pasma dołącza nowe nazwisko.
Nowe logo jest proste i przejrzyste. Radio identyfikuje się nadal kolorem niebieskim, jednak zaprezentowanym w innym niż dotychczas nasyceniu. Jest żywe, jasne i energetyczne.
– Jako radio jesteśmy po to, by każdego dnia dawać słuchaczom rozrywkę i dobry humor. Nowe logo jest odzwierciedleniem pozytywnej energii, która wybrzmiewa na falach Radia VOX FM. Jest to największa zmiana identyfikacji wizualnej stacji od 10 lat – mówi Agnieszka Piosik, dyrektor promocji Radia VOX FM.
Nowe logo to nie jedyna zmiana w stacji.
– W ostatnim czasie spojrzeliśmy szerzej na markę, wprowadziliśmy kilka antenowych zmian, których wyniki są zadowalające. Kolejnym krokiem jest lifting logo. Podążamy za słuchaczem i trendami, a nowa identyfikacja wizualna jest konsekwencją realizacji strategii programowo-marketingowej, która przyjęliśmy – mówi Piotr Rzepka, dyrektor programowy Radia VOX FM.
Najbardziej znane pasmo stacji – Pierwsza Zmiana w VOX FM – ma nową gwiazdę. Julia Chren dołączyła do prowadzących poranne pasmo. Julia pochodzi z Białegostoku, gdzie przez cztery lata pracowała w lokalnej stacji radiowej.
– Najbardziej lubię uczyć przedszkolaki, więc powinnam sobie dać radę z Pawelcem i Konradem – mówi Julia Chren, współprowadząca Pierwszą Zmianę. Julię można usłyszeć w Pierwszej Zmianie codziennie od 6 rano razem z Pawłem Pawelcem i Konradem Piwowarskim.