Race Group – nowa agencja 360 na rynku

Informacja Prasowa - 16.02.2022
278

Race Group - nowa agencja 360 na rynku

Race Group – nowa agencja 360 na rynku

Działalność rozpoczęła nowa agencja kreatywna Race Group, która powstała w wyniku dołączenia do Race PR, Kamila Kardasia, dotychczasowego CMO w Going. Kierują nią wspólnie Monika Kubacka i Kamil Kardaś.

 – Decyzja o zaproszeniu do współpracy Kamila Kardasia wynikała z potrzeb, które sygnalizowali nam przede wszystkim klienci. Chcieli oddać w nasze ręce całość działań, nie tylko tych z obszaru Public Relations. Uzupełniamy kompetencje, zmieniamy się, by lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i zmieniającego się rynku. I dla mnie i dla Kamila jest bardzo ważna synergia i spójność działań. My robimy PR, który rozumie digital i digital, który rozumie PR. – mówi Monika Kubacka, współzałożycielka Race Group.

Race Group specjalizuje się w kampaniach zintegrowanych obejmujących działania PR, kampanie digitalowe ze szczególnym uwzględnieniem performance marketingu. Agencja chce świadczyć kompleksowe usługi w doradztwie wizerunkowym i komunikacyjnym.

– Współtworzenie agencji interaktywnej to z pewnością odważny, ale przemyślany krok – wspomina Kamil Kardaś, współzałożyciel Race Group. – Uważam, że z Moniką idealnie się uzupełniamy, jeśli chodzi o nasze kompetencje, a wyznawane przez nas wartości i wspólna wizja rozwoju firmy są na tyle spójne, że decyzja współtworzeniu biznesu razem przyszła ze sporą łatwością. W relacjach z naszymi klientami chcemy stanowić rolę przede wszystkim partnera, a więzi biznesowe budować na wzajemnym zaufaniu – tylko takie połączenie jest w stanie zagwarantować obopólny sukces.

Kamil Kardaś poprzednio pracował na stanowisku Chief Marketing Officera w firmie Going., wchodzącej w skład grupy Empik. W branży marketingu internetowego obecny jest od 2012 roku. Od 2017 roku jest wykładowcą akademickim kierunku “Marketing Internetowy” na Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Dwukrotnie wystąpił w roli prelegenta na scenie konferencji Internet Beta.

Monika Kubacka od dwóch lat prowadzi firmę Race PR, która specjalizuje się w markach osobistych, łączy sport z biznesem. Do czerwca 2021 roku zarządzała także całością działań PR w Spółce Superligi, która odpowiada za najwyższą klasę rozgrywkową piłki ręcznej w Polsce – PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. Wcześniej, w strukturach agencyjnych tworzyła strategię komunikacji dla takich marek jak The Adecco Group, Krajowi Producenci Leków czy 4Flex. Od 2018 roku jest trenerką prelegentów występujących podczas konferencji TEDx.

 

 

Comments

comments

278
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...