Race Group - nowa agencja 360 na rynku
Race Group – nowa agencja 360 na rynku
Działalność rozpoczęła nowa agencja kreatywna Race Group, która powstała w wyniku dołączenia do Race PR, Kamila Kardasia, dotychczasowego CMO w Going. Kierują nią wspólnie Monika Kubacka i Kamil Kardaś.
– Decyzja o zaproszeniu do współpracy Kamila Kardasia wynikała z potrzeb, które sygnalizowali nam przede wszystkim klienci. Chcieli oddać w nasze ręce całość działań, nie tylko tych z obszaru Public Relations. Uzupełniamy kompetencje, zmieniamy się, by lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i zmieniającego się rynku. I dla mnie i dla Kamila jest bardzo ważna synergia i spójność działań. My robimy PR, który rozumie digital i digital, który rozumie PR. – mówi Monika Kubacka, współzałożycielka Race Group.
Race Group specjalizuje się w kampaniach zintegrowanych obejmujących działania PR, kampanie digitalowe ze szczególnym uwzględnieniem performance marketingu. Agencja chce świadczyć kompleksowe usługi w doradztwie wizerunkowym i komunikacyjnym.
– Współtworzenie agencji interaktywnej to z pewnością odważny, ale przemyślany krok – wspomina Kamil Kardaś, współzałożyciel Race Group. – Uważam, że z Moniką idealnie się uzupełniamy, jeśli chodzi o nasze kompetencje, a wyznawane przez nas wartości i wspólna wizja rozwoju firmy są na tyle spójne, że decyzja współtworzeniu biznesu razem przyszła ze sporą łatwością. W relacjach z naszymi klientami chcemy stanowić rolę przede wszystkim partnera, a więzi biznesowe budować na wzajemnym zaufaniu – tylko takie połączenie jest w stanie zagwarantować obopólny sukces.
Kamil Kardaś poprzednio pracował na stanowisku Chief Marketing Officera w firmie Going., wchodzącej w skład grupy Empik. W branży marketingu internetowego obecny jest od 2012 roku. Od 2017 roku jest wykładowcą akademickim kierunku “Marketing Internetowy” na Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Dwukrotnie wystąpił w roli prelegenta na scenie konferencji Internet Beta.
Monika Kubacka od dwóch lat prowadzi firmę Race PR, która specjalizuje się w markach osobistych, łączy sport z biznesem. Do czerwca 2021 roku zarządzała także całością działań PR w Spółce Superligi, która odpowiada za najwyższą klasę rozgrywkową piłki ręcznej w Polsce – PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. Wcześniej, w strukturach agencyjnych tworzyła strategię komunikacji dla takich marek jak The Adecco Group, Krajowi Producenci Leków czy 4Flex. Od 2018 roku jest trenerką prelegentów występujących podczas konferencji TEDx.