PZL z kolejną kampanią dla marki Żubr

Informacja Prasowa - 08.08.2022
144

Czwarta edycja kampanii CSR pt. „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków”

PZL z kolejną kampanią dla marki Żubr

Właśnie wystartowała nowa kampania marki Żubr. Jest to czwarta już edycja kampanii CSR pt. „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków”. Ma ona na celu pomoc zagrożonym gatunkom i zwrócenie uwagi na właściwe zachowania wobec przyrody.

Fundusz Żubra został założony w roku 2020 i od tamtej pory nieustannie wspiera działania organizacji ekologicznych, jednostek państwowych oraz naukowych zwracając między innymi uwagę na problematykę zmian klimatycznych. Na ten cel została już przeznaczona suma 3 mln złotych.

Bezpośrednio do tej tematyki nawiązuje spot telewizyjny, w którym przedstawiona została puszcza zaatakowana przez trąbę powietrzną. Głównymi bohaterami historii, stojącymi przed wielkim zagrożeniem, są sówka, wilk, niedźwiedź i ryś, których przed zagrożeniem uratować może jedynie ich niezawodny opiekun żubr.

Kampanii towarzyszy zabawne, wieloznaczne hasło „Kto nie trzyma się Żubra, ten trąba”.  Jednocześnie jednak następuje to wskazanie na bardzo poważny problem zmian klimatycznych i towarzyszący kampanii element edukacyjny.

Do tej kampanii agencja PZL przygotowała trzy spoty: 30 sekund i 15 sekund z przeznaczeniem do emisji w stacjach telewizyjnych oraz spot 6 sekund z przeznaczeniem do Internetu.

Kampania telewizyjna wystartowała 08 sierpnia.

Za kreację spotów odpowiada agencja PZL w ramach zespołu kreatywnego w składzie: Dominik Turek, Sławomir Szczęśniak, Tomasz Skorupa. Reżyseria: Iwo Zaniewski. Accountem czuwającym nad całością jest Łukasz Dowgiałło. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, podstprodukcją Platige Image a udźwiękowieniem studio dźwiękowe Juice Sound.

Comments

comments

144
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...