Pyszne.pl sponsorem UEFA EURO 2020

Informacja Prasowa - 13.11.2019
64

Pyszne.pl sponsorem UEFA EURO 2020

Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl, będzie jednym z głównych sponsorów UEFA EURO 2020™. Tym samym, firma zostanie oficjalnym partnerskim serwisem do zamawiania jedzenia podczas mistrzostw. Takeaway.com wykorzysta sponsoring do promocji swoich europejskich marek należących do grupy.

W ramach szerokiego pakietu sponsorskiego zawarte zostały ogólnoeuropejskie prawa do sponsorowania transmisji a także promocja na stadionach. Dodatkowo w pakiecie znalazły się tysiące biletów dla klientów serwisu oraz unikalna możliwość wystawienia dziecięcej eskorty zawodników.

Zakłada się, że ponad pięć miliardów osób obejrzy rozgrywki w telewizji, a z kolei ponad 3 miliony osób zobaczy je na stadionach czy strefach kibica. Takeaway.com obsługuje 16,7 mln konsumentów w 11 krajach. W skład grupy wchodzą takie marki jak: polskie Pyszne.pl, niemieckie Lieferando, czy holenderskie Thuisbezorgd.nl. Takeaway.com prowadzi działalność w wielu krajach, których zawodnicy będą rywalizować na UEFA EURO 2020™, a także jest obecny w niektórych miastach-gospodarzach, między innymi w Amsterdamie, Bukareszcie i Monachium.

– Partnerstwo z UEFA oznacza dla polskich kibiców jeszcze więcej atrakcji. Miłośnicy piłki nożnej będą mogli między innymi skorzystać ze specjalnych wejściówek, a także z wyjątkowych ofert promocyjnych. Zamawianie jedzenia od dawna jest częścią kultury sportowej. W Pyszne.pl możemy to potwierdzić na podstawie wzrostu liczby zamówień, który obserwujemy podczas meczów. Chcemy zapewnić wszystkim fanom piłki nożnej najlepsze wrażenia z oglądania rozgrywek, z których nie stracą ani sekundy dzięki wygodnemu zamawianiu swoich ulubionych dań – bez względu na to, czy kibicują na stadionie, czy w domu – ocenił Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.

 

źródło: horecatrends.pl

 

Comments

comments

64
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...