Publicis Media wygrywa globalną obsługę mediową Lenovo

Informacja Prasowa - 19.07.2018
103

Publicis Media wygrywa globalną obsługę mediową Lenovo

Firma Lenovo wybrała Publicis Media do globalnej obsługi mediowej. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny będzie specjalnie powołany zespół: Lenovo One Media, tworzony przez ekspertów z agencji Performics i Spark Foundry.

Zespół Lenovo One Media odpowiadać będzie za strategię mediową marketera, planowanie i zakup mediów tradycyjnych i cyfrowych, a także za globalne raporty oraz narzędzia B2B i B2C dla marek Lenovo i Motorola. Jednostka będzie działać na rynkach EMEA, w obu Amerykach i regionie APAC.

– Konsolidacja wszystkich działań mediowych w Publicis Media, dzięki doświadczeniu jakie stoi za naszym partnerem, pozwoli na zwiększenie wydajności i efektywności naszych kampanii – powiedział Matt Bereda, wiceprezes działu marketingu Lenovo.

Lenovo One Media będzie nadzorowane przez Andre Marciano, dyrektora zarządzającego i Executive Vice Prasidenta Spark Foundry, który w nowej strukturze będzie pełnił funkcję Chief Operating Officera.

Publicis Media zostało wybrane w drodze przetargu, którego szczegółów nie ujawniono.

Comments

comments

103
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...