Publicis Groupe został globalną siecią agencyjną, która zajmie się obsługą Mercedes-Benz

Redakcja PR - 14.02.2018
236

Publicis Groupe został globalną siecią agencyjną, która zajmie się obsługą Mercedes-Benz

Właściciel marki Mercedes, firma Daimler postanowiła powierzyć komunikację sieci Publicis. Będzie ona odpowiedzialna za PR na 37 rynkach na całym świecie. Wygrywając przetarg Publicis pokonał sieci WPP i Omnicom.

Współpraca rozpocznie się od 1 lipca. Do tego czasu firma zapowiedziała powołanie oddzielnej agencji odpowiedzialnej jedynie za obsługę Mercedesa. Nowy twór ma mieć nazwę Publicis Emil. Na jej czele ma stanąć Justin Billingsley, obecnie pełniący funkcję dyrektora operacyjnego Publicis Communications. Agencja będzie miała siedzibę w Berlinie.

Publicis Group nie będzie odpowiedzialny za komunikację Mercedes-Benz jedynie w Chinach i Stanach Zjednoczonych.

 

Comments

comments

236
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...