Public Management rozszerza działalność na rynku

Informacja Prasowa - 17.07.2023
273

Pod nazwą Public Management Adam Bak stworzył agencję oferującą kompleksową obsługę komunikacyjną, promocyjną i marketingową

W zamyśle nazwa “Public Management” powstała, aby odzwierciedlić dwa kluczowe obszary działalności firmy, stając się metaforą mającą ukazać umiejętność skutecznego wpływania na interesariuszy obsługiwanych przez agencję marek.

 Public Management to agencja public relations, digital marketingu i social media założona przez Adama Baka. Po okresie intensywnego budowania fundamentów, PM w pełni ruszyło na początku 2023 roku. Firma świadczy kompleksowe usługi komunikacyjne, w tym budowanie strategii marketingowych, utrzymywanie relacji z mediami, dbanie o wizerunek, zarządzanie i komunikacja kryzysowa, public affairs, zarządzanie social mediami, współpraca z influencerami, produkcja sesji fotograficznych i materiałów wideo oraz performance marketing. Public Management współpracuje także partnersko z agencją oLIVE media, z którą dzięki uzupełnieniu kompetencji tradycyjnego PR-u i digital marketingu obu zespołów kompleksowo zrealizowały już niejeden projekt.

Mówiąc pół żartem, pół serio: „co trzeba, to zrobię”. A mówiąc całkowicie poważnie, świadczymy kompleksowe usługi – to, że określamy się jako agencja PR, nie oznacza, że zamykamy się w tej kategorii. Mamy szeroką sieć kontaktów i współpracujemy z wieloma zaufanymi podwykonawcami, dzięki czemu mogę bez zawahania zadeklarować, że jesteśmy w stanie kompleksowo zabezpieczyć wszelkie potrzeby komunikacyjne, promocyjne i marketingowe naszych klientów. Nie ma dla nas zadań niemożliwych do wykonania, mówi założyciel Public Management Adam Bak.

Public Management pracuje z szeroką gamą klientów. Należą do nich firmy komercyjne, podmioty publiczne, jak i organizacje z sektora edukacji. W portfolio agencji znajdują się między innymi projekty dla Urzędu Miasta Zakopane, Instytutu Łączności, Politechniki Wrocławskiej, Centrum Projektów Europejskich, spółki miejskiej Kraków5020, a także firm L’Occitane Polska, Nordic Spear, i-PRO, Niftables, Spotlight Agency, w tym Move Federation.

Przed założeniem własnej firmy, Bak pracował w jednej z największych sieciowych agencji w kraju, obsługując klientów z wysoko regulowanych sektorów B2B, w tym między innymi finansów, energetyki, nowych technologii i budownictwa, świadcząc usługi z zakresu public relations, komunikacji kryzysowej, public affairs i doradztwa strategicznego. Przez 8 ostatnich lat prowadził projekty dla największych światowych korporacji, takich jak Discovery / Eurosport, Veolia, Panasonic, vivo czy Lagardère Duty Free. Potwierdzenie zawodowych umiejętności Adama Baka stanowią też dwa Złote Spinacze zdobyte wspólnie z zespołem za kampanię promocyjną Eurosportu w kontekście Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2018 r.

Bak jest absolwentem prawa Uniwersytetu Gdańskiego i British Law Centre. Obecnie, oprócz prowadzenia agencji, personalnie świadczy usługi z zakresu public affairs w branżach chemicznej, crop science oraz rozrywkowej.

Comments

comments

273
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...