Public Dialog został finalistą międzynarodowego konkursu PR News’ Platinum Awards 2017

Redakcja PR - 03.08.2017
121

Public Dialog został finalistą międzynarodowego konkursu PR News’ Platinum Awards 2017

Public Dialog został finalistą międzynarodowego konkursu PR News’ Platinum Awards 2017. Na nagrodę główną w kategorii Pro Bono Campaign szansę ma projekt własny agencji – „The role of corporate communication- Research campaign”.

Zgłoszony przez Public Dialog projekt to pionierskie badanie na temat roli komunikacji korporacyjnej w największych polskich i międzynarodowych firmach. Zostało ono przeprowadzone metodą CAWI przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. W badaniu wzięło w nim udział 120 przedstawicieli firm: polskich (77) i międzynarodowych (43) zatrudniających minimum 250 osób. Respondentami były osoby odpowiedzialne w firmie za komunikację korporacyjną.

W tegorocznej edycji konkurs PR News’ Platinum Awards firmy i instytucje z całego świata mogły zgłaszać projekty w aż 40 kategoriach. Zwycięzcy zostaną poznani i zaprezentowani podczas oficjalnego obiadu i gali, która odbędzie się 14 września w hotelu Grand Hyatt w Nowym Jorku.

 

Więcej informacji o konkursie: http://www.prnewsonline.com/go/2017-platinum-and-agency-elite-awards/#platinum-hall-of-fame

Pełny raport „Rola komunikacji korporacyjnej” można pobrać ze strony: www.komunikacjakorporacyjna.com.pl lub www.publicdialog.pl.

Comments

comments

121
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...