Przepis na święta pełne emocji… w kampanii marki Delecta

Informacja Prasowa - 20.11.2017
20

Przepis na święta pełne emocji… w kampanii marki Delecta

Delecta, marka z portfolio spółki Bakalland, wystartowała ze swoją świąteczną kampanią reklamową.

Jak co roku, komunikuje swoim konsumentom „przepis na niezapomniane święta”, wypełnione emocjami, dzięki którym wypieki zawsze się udają a ich przygotowanie staje się przyjemnością. Magiczną atmosferę Bożego Narodzenia podkreśla ekspozycja aromatycznych Pierniczków korzenny smak z limitowanej oferty Delecty na święta.

Pełna emocji kampania ma charakter wizerunkowo-produktowy, ale w tym roku dodatkowo marka zaprasza konsumentów do konkursu, w którym wystarczy tylko odrobina chęci, pomysł, i kilka chwil na to, aby przygotować pyszny słodki deser, ozdobić go emocjonalnym pikiem… i podarować bliskiej osobie. To zupełnie wystarczy, aby wziąć udział w losowaniu niepowtarzalnych zestawów kawowych.

Komunikacja zostanie zrealizowana w wybranych stacjach telewizyjnych. Emisję spotów zaplanowano od 20 listopada do Wigilii w głównych stacjach ogólnopolskich: TVP2, Polsat, TVN oraz stacjach tematycznych TVP, Polsatu i TVN.

Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja MullenLowe Warsaw. Spot reklamowy wyprodukował Banana Split. Media zaplanował i zakupił Starcom. Za realizację konkursu na Delektujemy.pl odpowiada OpusB. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

Comments

comments

20
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...