Provident Polska i AXA z nową kampanią reklamową

Informacja Prasowa - 05.03.2020
71

Provident Polska i AXA z nową kampanią reklamową

Provident Polska oraz firma ubezpieczeniowa AXA podsumowują dotychczasową współpracę, w ramach której zawarto 1,5 mln umów ubezpieczenia z klientami Providenta. Z tej okazji, firmy na początku marca ruszają ze wspólną kampanią wizerunkową.

Wspólny spot Providenta i firmy AXA utrzymany jest w rodzinnym klimacie, charakterystycznym dla reklam pożyczkodawcy. Krótki film przedstawia występ szkolny, który oglądają dumni rodzice. W kampanii firmy komunikują sukces swojej współpracy – oferty ubezpieczeń, które obejmują ochroną klienta. Popularność oferty, w ramach której zawarto już 1,5 mln umów ubezpieczenia, świadczy o właściwym rozpoznaniu potrzeb klientów. W nowej kampanii Provident i AXA dziękują klientom za zaufanie, jakim obdarzyli obie firmy.

Ciągle wzbogacamy naszą ofertę w oparciu o sugestie naszych klientów. Odpowiadając na ich potrzeby, wspólnie z firmą AXA opracowaliśmy ofertę ubezpieczeń – podkreśla Katarzyna Szerling, Dyrektor ds. Marketingu w Provident Polska – Produkt cieszy się dużą popularnością wśród konsumentów. Od początku współpracy zawarto 1,5 mln umów ubezpieczenia z klientami Providenta – dodaje Katarzyna Szerling.

Provident współpracuje z AXA od 2014 roku. Współdziałanie biznesowe obu firm to nie tylko oferta ubezpieczeń, ale także wspólne projekty kulturalne. W ubiegłym roku Provident i AXA zaangażowały się w organizację najdłuższego wakacyjnego festiwalu filmowego w Polsce –  „Kino Letnie Sopot – Zakopane”. 2020 rok firmy rozpoczęły kolejnym przedsięwzięciem. „Plan na kino”. To objazdowy projekt, który docelowo odwiedzi 100 polskich miejscowości.

– W relacji z Providentem liczy się dla nas przede wszystkim możliwość długofalowej współpracy i pewność, że jakość sprzedaży oraz obsługa klientów są na najwyższym poziomie. To, że z naszych ubezpieczeń korzysta tak wielu klientów jest bardzo dużym sukcesem i zachęca do ciągłego rozwoju oferty. Nowości zaczniemy testować w najbliższych miesiącach – mówi Artur Kozak, dyrektor departamentu rozwoju oferty i wdrożeń w AXA.

Wspólna kampania wizerunkowa wystartuje w głównych stacjach telewizyjnych, będzie ją można obejrzeć również online. Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

 

Comments

comments

71
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...