PromoTraffic zwiększa zatrudnienie i wprowadza nowe usługi dla e-commerce

Informacja Prasowa - 16.02.2021
75

PromoTraffic zwiększa zatrudnienie i wprowadza nowe usługi dla e-commerce

PromoTraffic zwiększa zatrudnienie i wprowadza nowe usługi dla e-commerce
PromoTraffic, agencja digitalowa dla e-commerce, wzmacnia dział obsługi klienta, SEO, PPC oraz rozwija nowy dział marketing automation. Intensywny rozwój agencji wynika z pozyskania w ostatnich miesiącach nowych klientów, w tym takie marki jak Salomon, Martes Sport, Max Fliz, Intymna.pl, Kazar, czy Green Cell.
PromoTraffic to agencja digitalowa dla branży e-commerce wyspecjalizowania w SEO/PPC, która pomaga zwiększać przychody sklepów internetowych na rynku krajowym i za granicą. Na rynku funkcjonuje od 2012 r. Ostatni rok to dla firmy szczególnie intensywny czas.
Nowa specjalizacja
Firma utworzyła nowy dział zajmujący się marketing automation. – Nasz nowa usługa świetnie odpowiada na zapotrzebowanie rynku i wypełnia lukę, jaka istnieje pomiędzy dostawcami technologii do marketing automation a e-commerce. Inwestycja w kompetencje związane z marketing automation ma na celu wspieranie naszych klientów na wszystkich etapach lejka zakupowego – mówi Robert Stolarczyk, Prezes Zarządu PromoTraffic.
Nowy dział wzmocnili Marta Nowak oraz Dariusz Wiejaczka, którzy posiadają kilkuletnie doświadczenie wdrażania strategii marketing automation dla firm B2B, B2C i e-commerce na rynku polskim i zagranicznym. Oboje wcześniej pracowali w Salesmanago.
Większy zespół
Do zespołu Customer Success PromoTraffic w ostatnim czasie dołączyli: Emilia Kacperczyk, Rafał Idzik, Miłosz Połeć i Marek Jastrzębski. Emilia Kacperczyk doświadczenie zdobywała jako account manager w agencji Semahead, Rafał Idzik jako customer success specialist w agencji marketingowej Veneo i Semahead, a Miłosz Połeć jako new business manager w Veneo. Z kolei Marek Jastrzębski, przed dołączeniem do PromoTraffic, pracował w firmie zajmującej się tworzeniem oprogramowania do voicebota.
Dział SEO wzmocniła Agnieszka Rączka, a PPC Karolina Lewicka, w efekcie czego agencja może się pochwalić największym działem SEO/PPC wśród agencji na krakowskim rynku, który liczy już niemal 30 ekspertów.
Firma ponadto mocno inwestuje w kadrę średniego szczebla, która w ciągu roku urosła z trzech do 11 osób.
Intensywny rozwój
W 2020 roku agencja urosła nie tylko pod względem liczby pracowników. Jej wyniki są znaczące również w najważniejszych obszarach – marżowo i przychodowo – średnio wzrosły o 35% rok do roku.
Efekty pracy agencji ponownie zostały nagrodzone w międzynarodowych i krajowych konkursach efektywnościowych. Kampania realizowana ze sklepem internetowym ekomaluch.pl została uznana za najlepszą europejską kampanię PPC przy niewielkim budżecie w prestiżowym konkursie European Search Awards. Drugi rok z rzędu kampanie dla Selfieroom oraz marki Puccini zajęły kolejno 1. miejsce w kategorii najlepsza kampania e-commerce oraz 2. miejsce w kategorii najlepsza kampania Google Ads w konkursie SEM KRK Awards.
– Sektor e-commerce w kolejnych miesiącach będzie zyskiwał na znaczeniu w kontekście całej gospodarki. I my jako PromoTraffic chcemy być silnym partnerem dla ambitnych sklepów otwartych na rozwój. Mamy bardzo dużo do zaoferowania w obszarach SEO oraz PPC, ale także pracujemy intensywnie nad rozwijaniem naszej oferty w zakresie social media, content marketingu i marketing automation – mówi Robert Stolarczyk, prezes PromoTraffic.

Comments

comments

75
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...