string(113) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/partner-of-promotion-1200x500.png');"
string(87) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/partner-of-promotion-1200x500.png"
Kampania Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej
Agencja Partner of Promotion zrealizuje na rzecz Instytutu Żywności i Żywienia kampanię edukacyjną „Zrób pierwszy krok do zdrowia – pikniki edukacyjne Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej”.
Do zadań agencji należy m.in.: opracowanie konceptu kreatywnego wydarzeń, przygotowanie strategii komunikacji, realizacja serii pikników edukacyjnych oraz przeprowadzenie kampanii informacyjnej w regionach, w których realizowane będą wydarzenia. Projekt potrwa do końca grudnia 2018.
Kampania ma na celu budowanie świadomości Polaków w zakresie zdrowej diety i aktywności fizycznej oraz promocję bezpłatnych porad dietetycznych, udzielanych przez internet w ramach Centrum Dietetycznego Online NCEŻ. Pikniki zorganizowane zostaną w 10 polskich miastach, w których wskaźnik nadwagi wśród dzieci jest najwyższy. Do współpracy doszło w wyniku przetargu.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...