Procontent Communication finalistą w prestiżowym konkursie Platinum PR Awards

Redakcja PR - 10.08.2017
29

Procontent Communication finalistą w prestiżowym konkursie Platinum PR Awards

Agencja Procontent Communication jako jedyna w Polsce została finalistą w konkursie Platinum PR Awards. Wyróżnienie to zostało przyznane za działania prowadzone w ramach prozdrowotnej kampanii społecznej – Płuca Polski w kategorii Program Edukacyjny. Organizatorem konkursu jest jedno z najstarszych i najbardziej prestiżowych pism branży marketingowej na świecie – PR News. Ogłoszenie zwycięzców odbędzie się 14 września br. w Nowym Jorku.

Do tegorocznej, 13. już edycji konkursu Platinum PR Awards Procontent Communication zgłosił kampanię realizowaną od 2015 roku pod nazwą Płuca Polski. Kampania prowadzona jest dla firmy Boehringer Ingelheim. W uzasadnieniu jury konkursu podkreśliło bardzo dobrze opracowaną strategię oraz skupienie uwagi na trudnym temacie.

Za realizację kampanii ze strony agencji odpowiedzialny jest zespół healthcare oraz konsultant Natalia Zabielska.

„To istotne wyróżnienie dla naszej agencji. Mocno angażujemy się w pracę nad naszymi projektami, ale nie spodziewaliśmy się, że znajdziemy się w gronie finalistów tak prestiżowej nagrody, jak Platinium PR Awards. Niecodziennie zdarza się, że polskie projekty są doceniane za granicą,
a zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych. Jesteśmy dumni, że nasza kampania została zauważona wśród wielu innych projektów z całego świata”
– komentuje Iwona Kubicz, prezes agencji Procontent Communication

Comments

comments

29
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...