Prezent na 10. urodziny Multum PR

Redakcja PR - 21.11.2018
130

Rebranding wrocławskiej agencji

Wrocławska agencja Multum PR obchodzi 10. urodziny. Z tej okazji spółka przeszła rebranding obejmujący m.in. zmianę logo oraz witryny internetowej – jest energicznie i bardzo kolorowo – co zdaniem pracowników oddaje ducha firmy.

 

 

„Zmieniamy się, bo zmienia się sposób, w jaki ludzie i firmy komunikują się. Usługi public relations nie są już tym samym, co oferowaliśmy dekadę temu. Zmieniły się potrzeby i oczekiwania klientów, zmienił się rynek pracy, dlatego też tak mocno postawiliśmy na employer branding. Nasz rebranding to efekt tych zmian, do których chcemy się dostosować” – mówi Paweł Ciećkiewicz, dyrektor zarządzający w agencji Multum PR.

Komunikacja, umiejętność słuchania i wnikliwa analiza potrzeb to nieodzowne aspekty dobrego PR-owca. Przez 10 lat istnienia agencji wspólnym mianownikiem wszystkich działań była rozmowa. Stąd też hasło „Rozmawiamy”.

„Najlepsze projekty powstawały właśnie w czasie rozmów. Wszyscy chcą mówić, my chcemy słuchać i rozmawiać. Tylko wtedy możemy zrozumieć, jakie są prawdziwe problemy naszych klientów i móc im proponować odpowiednie rozwiązania. Chcemy być partnerami, a nie tylko realizować zlecone zadania” – dodaje Krzysztof Mojzych, współzałożyciel agencji.

Multum PR chce być miejscem przyjaznym pracownikom, którzy stale się rozwijają i wdrażają swoje pomysły. Spółka umożliwia młodym mamom i tatom godzenie obowiązków rodzinnych i zawodowych, wspiera wolontariat pracowniczy i rozwijanie pasji pozazawodowych. Bo work life balance jest ważny.

„Multum powstało z potrzeby stworzenia miejsca pracy dla ludzi, którzy się lubią i szanują, znają się na swojej robocie i mają różnorodne zainteresowania. Doszliśmy do wniosku, że skoro nie ma agencji idealnej, która chciałaby nas wszystkich zatrudnić, to taką firmę zrobimy sobie sami” – wspomina Joanna Kubik, współzałożycielka agencji.

Przez 10 lat Multum PR pracowała dla wielu klientów, np. Nokia, Toyota, czy Nestle-Purina. Agencja specjalizuje się w budowaniu wizerunku pracodawcy. W zespole ma ekspertów employer brandingu, a na swoim koncie wiele opracowanych strategii i kampanii EB.

Comments

comments

130
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...