Prawie 7 milionów widzów obejrzało na Polsacie mecz Polski z Czarnogórą [wyniki oglądalności]
Informacja Prasowa - 27.03.2017Prawie 7 mln osób przyciągnął do Polsatu niedzielny mecz Polski z Czarnogórą
Niedzielne zmagania biało-czerwonych z Czarnogórą śledziło prawie 7 milionów widzów – wynika z badania oglądalności Nielsen Audience Measurement. Dało to Polsatowi, gdzie transmitowano mecz, ponad 40-procentowy udział w rynku, w grupie widzów 4+.
W tej samej grupie odbiorców, na drugim miejscu pod względem oglądalności znalazła się telenowela TVP 2 – „M jak Miłość” oglądało ponad 5,7 miliona widzów. Kolejne miejsca zajęły także seriale TVP – „Na dobre i na złe” oraz „Ojciec Mateusz”.
Liderem oglądalności w segmencie programów informacyjnych jest serwis „Fakty” TVN-u. Program ma widownię na poziomie 3,31 miliona widzów. Konkurencyjne „Wiadomości” TVP przyciągają przez ekrany 3,27 miliona widzów.
W grupie komercyjnej pierwsza dwójka bez zmian – miejsce trzecie zajął zaś reality-show TVN-u „Kuchenne rewolucje”. Kolejne miejsce należy do teleturnieju tej samej stacji – „Milionerzy” przyciągają przed telewizory ponad 1,37 miliona widzów. Spośród programów Polsatu, najwyżej (poza meczem Polska-Czarnogóra) uplasował się program rozrywkowy „The Brain – Genialny umysł”. Oglądało go ponad milion widzów.