PR & Media Days – Jak zbudować efektywną strategię komunikacyjną?

Informacja Prasowa - 29.01.2020
206

PR & Media Days - Jak zbudować efektywną strategię komunikacyjną?

Wszyscy wiedzą, że komunikacja i dobry PR są w cenie! Nie pozwól, by inni budowali sukces na Twojej bierności – działaj! Zbuduj efektywną strategię komunikacji z mediami!

Już 27-28 lutego na konferencji „PR & Media Days” organizowanej przez Rzeczpospolitą prelegenci opowiedzą:

  • czy działania, które realizujesz budzą zainteresowanie?
  • jak „przebić” się do mediów i zwiększać lojalność klientów do marki
  • jak poruszać się w świecie internetowego Media Relations?
  • czego współczesne Media oczekują od PR i rzeczników prasowych?
  • jak przygotować się na atak w sieci i jak się przed nim bronić?
  • jakie popełniasz błędy i jak ich unikać?
  • jakie są triki i sztuczki w kreowaniu medialnych treści?
  • jak dzięki komunikacji usprawnić funkcjonowanie firmy?
  • jak kreować pozytywny wizerunek wokół siebie i swoje firmy?
  • jak identyfikować i analizować potencjalne ryzyka?
  • jak przeciwdziałać sytuacjom kryzysowym?
  • jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki skutecznemu PR i Media Relations?
  • jak kryzys wizerunkowy zmienić na sukces?

W programie szkolenia znalazły się dwa wystąpienia przedstawicielek PSPR. Luiza Jurgiel-Żyła, Prezeska PSPR i PR Manager Cresa Polska opowie o wizerunku branży PR i na podstawie case studies z innych krajów sprawdzi, czy istnieje recepta na poprawę tego wizerunku. Natomiast Beata Kopczyńska, Członkini klubu rzeczników prasowych PSPR i regionalny rzecznik prasowy ZUS w województwie śląskim omówi zasady komunikacji instytucji w warunkach braku konkurencji i jej wpływie na organizację.

Na pełne inspiracji szkolenie organizatorzy zapraszają:

  • Specjalistów PR
  • Rzeczników Prasowych
  • Pracowników biur prasowych
  • Specjalistów działów komunikacji
  • Osoby odpowiedzialne za kontakt z mediami

Więcej informacji o konferencji, prelegentach oraz programie znajduje się na stronie: https://konferencje.rp.pl/wydarzenia/12/1524-pr-media-days

źródło: polskipr.pl

 

Comments

comments

206
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...