PR Calling dla platformy crowdfundingowej Crowdway

Informacja Prasowa - 28.09.2023
17

Crowdway.pl – jedna z największych internetowych platform crowdfundingu inwestycyjnego w Polsce

Do grona klientów PR Calling dołączył Crowdway.pl – jedna z największych internetowych platform crowdfundingu inwestycyjnego w Polsce. Agencja wspiera komunikacyjnie emisję akcji wybranych spółek szybkiego wzrostu z wielu branż.

Crowdway wspiera spółki o wysokim potencjale i perspektywiczne startupy w pozyskaniu inwestorów. Od 2015 roku, czyli początku swojego istnienia, pomogła zebrać przeszło 50 emitentom łącznie ponad 100 mln zł, w tym 21 na kwotę 1 mln euro (kwota górnego limitu). Dzięki współpracy z Crowdway.pl sukcesem zakończyły się m.in. kampanie takich spółek, jak Coffeedesk, Browar Za Miastem, Doctor Brew, Kombinat Konopny czy Etno Cafe.

Crowdfunding udziałowy jest coraz popularniejszą metodą finansowania przedsięwzięć, w której grupa inwestorów w zamian za wpłacone kwoty obejmuje udziały w przedsiębiorstwie, zyskując prawo do przyszłych zysków. Dzięki sprawnym działaniom komunikacyjnym i wykorzystaniu potęgi mediów, emitenci mają szansę zebrać niebagatelne sumy i dzięki nim finansować swoje plany. Cieszę się, że możemy mieć swój mały udział w rozwoju innowacyjnych biznesów – mówi Katarzyna Dworzyńska, Head of Business w PR Calling.

Rolą PR Calling jest opracowanie materiałów prasowych oraz ich dystrybucja do mediów. Agencja odpowiada również za prowadzenie media relations i pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli emitentów oraz wspiera Crowdway w zakresie doradztwa i rekomendacji działań PR-owo-marketingowych dla firm zbierających środki na platformie.

Za promocję emisji crowdinvestingowych po stronie PR Calling odpowiada dział Fin&Tech, na którego czele stoi Paweł Sobczak.

Comments

comments

17
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...