Poznaj historie, które inspirują!

Informacja Prasowa - 06.02.2024
148

Marka La Roche-Posay oddaje głos konsumentom w ramach kampanii For all Skin Life-Changers.

Marka La Roche-Posay oddaje głos konsumentom w ramach kampanii For all Skin Life-Changers. Poznaj historie, które inspirują!

Marka La Roche-Posay znana z ponad 100-letniej tradycji w dziedzinie pielęgnacji skóry po raz kolejny pokazuje swoje zobowiązanie wobec konsumentów jakim jest poprawa jakości życia osób z problemami skórnymi. Wyrazem tego zaangażowania jest globalna inicjatywa „For all Skin Life-Changers” skierowana do osób z problemami skórnymi na całym świecie.
La Roche-Posay, marka nr 1 w rekomendacjach dermatologów, dostarczająca rozwiązania, które znane są ze swojej skuteczności i bezpieczeństwa w pielęgnacji skóry wrażliwej. Centrum Dermatologiczne w La Roche-Posay to jeden z najbardziej renomowanych ośrodków termalnych w Europie. Połączenie ekspertyzy dermatologicznej i zaawansowanej technologii umożliwia marce tworzenie specjalistycznych dermokosmetyków, wspierających pacjentów na całym świecie.

Skala zjawiska problemów skórnych

Inicjatywa „Skin Life-Changers” powstała, by zwiększać świadomość misji marki La Roche-Posay, której celem jest wsparcie pacjentów z problemami skórnymi. By jak najlepiej docierać do społecznej świadomości, marka oddaje głos swoim konsumentom, którzy dzielą się, niejednokrotnie trudnymi historiami i tym, jak dermokosmetyki La Roche-Posay stały się life-changerami w zmaganiach o zdrową i piękną skórę oraz trwałą poprawę komfortu i jakości życia.
Jak dowodzą badania niemal 2 miliardy osób na świecie doświadcza problemów skórnych, a co więcej:
· aż połowa osób walczących z trądzikiem zmaga się z izolacją,
· co druga osoba z bliznami na skórze mierzy się z obniżoną samooceną,
· 79% osób cierpiących na egzemę traci pracę ze względu na kondycję zdrowotną,
· 8 na 10 osób chorujących na raka doświadcza na swojej skórze efektów ubocznych związanych z leczeniem.
Istnieje więc przynajmniej 2 miliardy powodów, dla których La Roche-Posay może zaoferować swoje wsparcie. Do ruchu Skin Life-Changers dołączyli już pacjenci i eksperci z całego świata. Członkowie tej wyjątkowej społeczności dzielą się swoimi historiami i  doświadczeniami, które wspierają i pozwalają innym poczuć się dobrze w swojej skórze.
Poznaj tych, którzy pomagają poczuć się lepiej we własnej skórze
W Polsce szeregi inicjatywy Skin Life-Changers zasilili między innymi: Filip Szyc @filipszyc, Martyna Grzenkowicz @peachee, Olga Legosz @nomadmum81, Ola Lamczyk @olaxxys, a także Wiktoria Jasuwienas @jasuwienas.w. Każdy bohater tej kampanii to zupełnie inna historia.
Ola Legosz, przedsiębiorczyni i aktywistka społeczna, opowiedziała historię swojej córki Tosi, zmagającej się z AZS. Pokazuje, że dzięki odpowiedniej pielęgnacji skóry można dosłownie „przywrócić dzieciństwo”, skradzione przez dyskomfort i nieustanne swędzenie skóry, polepszając tym samym jakość życia i pozwalając skupić się na tym, co w życiu dzieci najważniejsze – rozwoju i poznawaniu świata.
https://www.youtube.com/watch?v=fMzclWWs4t4
Martyna Grzenkowicz, skin ekspertka, na co dzień edukująca w przestrzeni social mediów m.in. w obszarze pielęgnacji skóry, zwraca uwagę na to, że niedoskonałości są wpisane w naturę naszej skóry. Zarazem jednak, dzieląc się wiedzą o tym, jak łączyć składniki aktywne produktów, wyjaśnia, że z wieloma problemami możemy sobie skutecznie poradzić, dobierając odpowiednią dla siebie pielęgnację.
https://www.youtube.com/watch?v=4UnQt80R5Vw&t=70s
Filip Szyc, twórca internetowy, dzieli się historią, bliską wielu nastolatkom, bo dotyczącą zmagań z trądzikiem. Filip zwraca uwagę na to, że część społeczeństwa nadal stereotypowo postrzega osoby z tym problemem, jako niedbające o siebie i spotykające się ze swego rodzaju ostracyzmem. Dotyka też jeszcze jednego wątku, związanego z dbaniem o skórę przez mężczyzn, normalizując go, bo przecież każdy, niezależnie od płci, powinien dbać o odpowiednią rutynę pielęgnacyjną.
https://www.youtube.com/watch?v=-ulzTG1v2MA&t=45s
To tylko kilka przykładowych historii, które mają na celu pokazać, że Skin Life-Changers to ludzie tacy jak każdy z nas.
Edukacja i wsparcie ze strony ekspertów
W kampanii biorą udział nie tylko osoby dotknięte problemami skórnymi, ale także dermatolodzy z całego świata. Angażują się w misję, jaka przyświeca im od dawna – zapobieganie i walkę z problemami skóry, a także poszukiwanie najlepszych rozwiązań, które pozytywnie wpłyną na życie pacjentów.
W gronie ekspertów, którzy dołączyli do grona Skin Life-Changerów są znani polscy specjaliści: prof. dr hab. n. med. Barbara Zegarska – uznana specjalistka z zakresu dermatologii i wenerologii, alergologii z ponad 40-letnim doświadczeniem oraz dr n. med. Anna Jędrowiak, specjalistka dermatologii i certyfikowany lekarz American Academy of Aesthetic Medicine, która specjalizuje się w dermatoskopii, trichoskopii, leczeniu trądziku i zabiegach medycyny estetycznej.
Zapytana, czy czuję się Skin Life-Changer’em bez zastanowienia odpowiadam – TAK! Jako praktyk dermatolog na co dzień w swoim gabinecie spotykam pacjentów, którzy dzięki edukacji i odpowiedniemu postępowaniu terapeutycznemu są w stanie zmienić jakość swojego życia na lepszą. Weźmy dla przykładu atopowe zapalenie skóry, które nastręcza wielu problemów. Pacjenci, którzy zgłaszają się z tą dolegliwością mają z reguły obniżone poczucie własnej wartości, krępują się zmianami, które występują na ich skórze, a uśmiech rzadko gości na ich twarzy. Moją rolą, jako lekarza, jest wyjaśnienie pacjentowi, lub jego rodzicom czy opiekunom, że zmiany nie znikną z dnia na dzień i będą nam towarzyszyły. Jednak odpowiednie przygotowanie do życia z chorobą skóry, w tym także świadomość odpowiedniej pielęgnacji, pomaga radzić sobie z nią na co dzień. Mając wpływ na pacjentów, podpowiadając im różne rozwiązania, polepszające jakość życia widzę efekty tych działań i czuję się częścią wyjątkowej społeczności „For all Skin Life-Changers” – komentuje prof. dr hab. n. med. Barbara Zegarska, która od wielu lat jest także patronką medyczną programu CSR marki La Roche-Posay – „Rodziny Lipikar”.
 

Comments

comments

148
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...