Powołano Radę Polskich Mediów

Informacja Prasowa - 11.10.2023
265

Redaktorzy naczelni i redaktorki naczelne ponad 20 redakcji telewizyjnych, radiowych, prasowych i internetowych powołali Radę Polskich Mediów.

Inicjatywa jest otwarta na kolejne redakcje.

Cele działania Rady Polskich Mediów to przede wszystkim ochrona wolności słowa, podnoszenie i upowszechnianie standardów zawodowych i etycznych dziennikarstwa, inicjowanie i opiniowanie rozwiązań legislacyjnych w obszarze funkcjonowania mediów oraz swobody i ochrony wykonywania zawodu dziennikarza. Radę powołali przedstawicielki i przedstawiciele dwudziestu redakcji:
„Dziennik Gazeta Prawna”, „Fakt”, „Gazeta Wyborcza”, „Newsweek”, „Pismo. Magazyn Opinii”, „Polityka”, „Rzeczpospolita”, „Tygodnik Powszechny”, Business Insider Polska, Fakty TVN, Gazeta.pl, OKO.press, Onet.pl, Radio RMF FM, Radio TOK FM, Radio ZET, Radiozet.pl, TVN 24, TVN 24 BiS, TVN24.pl, Wirtualna Polska.
RadaPolskichMediow.jpg
Inicjatywa jest otwarta na kolejne redakcje. Członkami Rady Polskich Mediów mogą zostać redaktorzy naczelni, redaktorki naczelne oraz ich zastępcy, każdego medium zarejestrowanego i wydawanego w Polsce, jeśli podzielają wartości i cele działalności Rady. Spotkanie założycielskie Rady Polskich Mediów odbyło się we wtorek, 10 października 2023 roku. Wybrano Prezydium Rady na dwuletnią kadencję w następującym składzie:
  • Bartosz Węglarczyk – Przewodniczący Rady Polskich Mediów
  • Jerzy Baczyński – Wiceprzewodniczący Rady Polskich Mediów
  • Marek Balawajder – Wiceprzewodniczący Rady Polskich Mediów
  • Kamila Ceran – Wiceprzewodnicząca Rady Polskich Mediów
  • Brygida Grysiak – Wiceprzewodnicząca Rady Polskich Mediów
  • Barbara Kasprzycka – Wiceprzewodnicząca Rady Polskich Mediów
  • Magdalena Kicińska – Wiceprzewodnicząca Rady Polskich Mediów
  • Aleksandra Sobczak – Wiceprzewodnicząca Rady Polskich Mediów
  • Michał Szułdrzyński – Wiceprzewodniczący Rady Polskich Mediów
Więcej: https://radamediow.pl

Comments

comments

265
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...