Powołano jury konkursu Złote Spinacze 2018

Informacja Prasowa - 09.08.2018
277

Powołano jury konkursu Złote Spinacze 2018

Przewodniczącym Jury konkursu jest Olaf Krynicki z Samsung Polska. Przewodniczącymi grup jurorskich zostali Marta Pokutycka-Mądrala z Nationale-Nederlanden, Michał Nowosielski z Bigthinkski, Magdalena Brzezińska z Grupy Żywiec oraz Przemysław Mitraszewski z Lighthouse.

Powołano Jury konkursu Złote Spinacze 2018. Skład jurorski został powiększony do 78 osób. W Jury zasiadają przedstawiciele agencji public relations, największych firm i najważniejszych instytucji oraz mediów i środowiska naukowego. Jurorzy będą obradowali w czterech grupach. Zakres ocenianych przez grupę jurorską kategorii konkursowych może ulec zmianie w przypadku znacznych dysproporcji w ilości zgłoszeń do poszczególnych kategorii.

Projekty oceniane będą w pięciu obszarach: wyzwanie, diagnoza, strategia, kreacja oraz efektywność. „Osobiście będę przywiązywał największą uwagę do innowacyjności, ale też świeżości zgłoszonych projektów. Duże znaczenie będzie dla mnie również miała skuteczność przeprowadzonych działań, a więc czy dana akcja zrealizowała założone cele” – mówi Przewodniczący Jury, Olaf Krynicki z Samsung Polska. Przewodniczącą pierwszej grupy jurorskiej została Marta Pokutycka – Mądrala, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy w Nationale-Nederlanden. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Efektywność, Technologia, IT, telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura, Sport. W skład grupy weszli:

– Bogdan Biniszewski / Prezes Zarządu / Fundacja Lwów i Kresy Południowo-Wschodnie

– Paweł Bylicki / CEO / Public Dialog

Jerzy Ciszewski / Wydawca, Redaktor Naczelny / publicrelations.pl

– Alicja Górka-Pruszczak / Executive Director / Havas PR Warsaw

– Marek Kosycarz / Wykładowca / Akademia Leona Koźmińskiego

– Anna Krajewska / Członek Zarządu / NBS Communications

– Iwona Kubicz / Prezes / Procontent

– Arkadiusz Mierzwa / Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej / Jeronimo Martins

– Eliza Misiecka / Dyrektor / Genesis PR

– Robert Moreń / Dyrektor ds. Komunikacji / Benefit Systems

– Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations / Bank Zachodni WBK

– Jarosław Nyk / Prezes / VisionGroup

– Anna Papka / Doradca ds. komunikacji na Polskę, Rzecznik Prasowy/ Shell Polska

– Dawid Piekarz / Niezależny doradca

– Tomasz Podolak / Prezes / Linkleaders

– Justyna Szafraniec / Head of Communication / Grupa Generali Polska

– Cezary Szymanek / Redaktor Naczelny / Rzeczpospolita.pl

– Łukasz Wilczyński / Prezes Zarządu / Planet PR

Przewodniczącym drugiej grupy jurorskiej został Michał Nowosielski, założyciel agencji BIGTHINKSKI. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: Kampania społeczna, Event komercyjny, Event społeczny, Sustainabillity & CSR Communications, Social Media, Kreatywność, Moda i styl życia, Kultura i Media. W skład grupy weszli:

– Liliana Anam / Menedżer Zarządzający / CSRinfo

– Agnieszka Bajur / Prezes Zarządu / Marketing & Communications Consultants

– Katarzyna Balashov / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej / Ikea Retail

– Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board

– Agnieszka Durlik / Dyrektor Gabinetu Prezesa oraz Rzecznik Prasowy / Krajowa Izba Gospodarcza

– Piotr Filipek / Niezależny doradca

– Zbigniew Gajewski / Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu / Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy

– Ewa Hope / Docent, Pełnomocnik ds. Public Relations / Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

– Adam Jarosz / Managing Partner / BE Communications

– Monika Kaczmarek-Śliwińska / Pracownik naukowy Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego

– Paweł Łukasiak / Prezes / Akademia Rozwoju Filantropii

– Agnieszka Madej / Dyrektor Wydawnicza, Współwłaściciel / Agape

– Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja Young Arts

– Mirella Panek- Owsiańska / Członkini Zarządu / CSR Europe

– Magda Piekarczyk / Kierownik Komunikacji Marketingowej Volkswagen Samochody Użytkowe / Volkswagen Group Polska

– Mariusz Pleban / Prezes Zarządu / Multi Communications

– Łukasz Przybysz / Medioznawca, Politolog, Wykładowca / Uniwersytet Warszawski

– Alicja Wysocka-Świtała / Partner Zarządzający / Clue PR

Przewodniczącą trzeciej grupy jurorskiej została Magdalena Brzezińska, Kierownik Działu Spraw Korporacyjnych w Grupie Żywiec. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Media Relations, Content Marketing – branded content, Custom Publishing, Research&Insight, Sektor spożywczy, Medycyna i zdrowie, Uroda, higiena i wellness. W skład grupy weszli:

– Agnieszka Bacińska / Prezes / Walk PR

– Magdalena Budziszewska / Senior Marketing & PR Manager / Costa Coffe Polska

– Sebastian Bykowski / Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny / PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

– Jakub Dmitrowski / Partner Zarządzający w Smart Media / Właściciel Agencji RingPR

– Ilona Gajewska / Specjalista, Corporate Marketing & Public Relations / 3M Poland

– Justyna Gościńska-Bociong / Kierownik ds. Komunikacji i PR, Rzecznik Prasowy / Medicover Polska, Medicover Försäkrings

– Krzysztof Jakubiak / Dyrektor Biura Prasy i Promocji, Rzecznik Prasowy / Ministerstwo Zdrowia

– Zbigniew Jankowski / CEO / Maurent PR

– Monika Jasłowska / Head of Brands Management / Polpharma Group

– Katarzyna Kamińska

– Małgorzata Kołodrub / Dyrektor ds. Komunikacji Polska i Kraje Bałtyckie / Danone

– Julia Kozak / Intercultural Communication Strategist

– Danuta Raczkiewicz-Chenczke / Prezes Zarządu Komplementariusza / RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

– Ewa Sadowska / Head of Content & PR / Douglas Polska

– Grzegorz Szczepański / CEO / Hill+Knowlton Strategies

– Sebastian Tołwiński / Ferrero Polska

– Jan Zając / Adiunkt, Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii / Prezes Zarządu, Sotrender

– Agata Zeman / Operations Director / 24/7 Communication

– Katarzyna Życińska – Jarosz / Prezes Zarządu / 38PR & Content Communication

Przewodniczącym czwartej grupy jurorskiej został Przemysław Mitraszewski, Managing Partner w Lighthouse. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: Komunikacja antykryzysowa i/lub kryzysowa, Public Affairs i Lobbying, Komunikacja wewnętrzna, PR miejsca, miasta lub regionu, Employer Branding, Turystyka i rekreacja, Motoryzacja i transport, NGO i sektor publiczny. W skład grupy weszli:

– Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland

– Maria Buszman / Prezes Zarządu, Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie / Wykładowca akademicki, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

– Małgorzata Dziak-Masny / Director, Head of Healthcare Unit / FleishmanHillard

– Anna Hahn- Leśniewska / Wiceprezes Zarządu / Partner of Promotion

– Michał Jacuński / Wykładowca akademicki / Uniwersytet Wrocławski

– Aneta Jóźwicka / Corporate Relations Director Poland / Diageo

– Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Made in PR

– Olaf Krynicki / Dyrektor Komunikacji, Rzecznik Prasowy / Samsung Polska

– Adam Łaszyn / Prezes / Alert Media Communications

– Małgorzata Mejer / Manager do spraw Komunikacji Korporacyjnej P&G w Europie Centralnej / Procter & Gamble

– Michał Olbrychowski / Dyrektor, Lider Communications Consulting / Deloitte Communications

– Małgorzata Przybylska / Dyrektor Marketingu / TRAC TREC

– Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów

– Sebastian Stępak / Dyrektor Zarządzający / MSLGROUP

– Dariusz Tworzydło / Pełnomocnik Dziekana, Uniwersytet Warszawski / Prezes Zarządu, EXACTO

– Hanna Waśko / CEO, właściciel / Big Picture

– Małgorzata Zakrzewska / Dyrektor ds. Public Affairs / Play

– Monika Zakrzewska / Prezes / Fundacja Rozwoju Rynku Finansowego

– Radosław Żuk / Dyrektor Centrum Kariery i Relacji z Absolwentami / Szkoła Główna Handlowa

Konkurs Złote Spinacze ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce. Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 13 sierpnia do godz. 16:00 w pierwszym terminie, do 3 września do godz. 16:00 w drugim terminie oraz do 6 września do godz. 16:00 w trzecim, ostatecznym terminie.

Partner merytoryczny konkursu: KPMG. Partnerzy i patroni medialni: IMM, PRoto, Newseria, Wirtualnemedia, Marketing przy kawie, Puls Medycyny, Świat Hoteli, Forum Sportu i Biznesu, Michał Gmitruk Production, Klub Twórców Reklamy, Innovation. Partnerzy technologiczni: Conrego, Pro4media, VIDEOactions – agencja filmowa, Transmisje Online. Informacje o konkursie są dostępne na: www.zlotespinacze.pl

Comments

comments

277
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...