Potrzeby komunikacji firm i marek w sieci oraz w mediach społecznościowych podlegają dynamicznym zmianom

Informacja Prasowa - 19.01.2024
199

Nowa Praktyka – Content Marketing – w ramach struktury Be Communications

Z początkiem roku firma postanowiła wyodrębnić osobną praktykę tworzenia treści dla bieżących oraz nowych klientów na potrzeby ich własnych kanałów komunikacji. Dotychczas content marketing był integralną częścią każdego działu agencji świadczącego usługi dla klientów, zgodnie z sektorem ich działalności: healthcare, consulting, consumer goods. Tak pozostanie, jednak firma otwiera się na partnerów, którzy są zainteresowani głównie produkcją treści na potrzeby własnych kanałów komunikacji.

 

„Przy dużym zainteresowaniu content marketingiem chcemy stale trzymać <<rękę na pulsie>>, aby oferować naszym partnerom adekwatne i najbardziej efektywne rozwiązania, co w szybko zmieniających się warunkach nie jest takie łatwe” – mówi Adam Jarosz, ceo Be Communications.

 

Dobrze napisane i zoptymalizowane treści od dawna stanowią kluczowy element w marketingu internetowym. Obecne zwiększone zainteresowanie content marketingiem jest efektem dynamicznych zmian, z jakimi muszą się mierzyć marketerzy. Algorytmy na platformach społecznościowych ulegają ciągłym zmianom, co wpływa na możliwość osiągania zasięgów organicznych i wymusza dodatkowe koszty. Wycofanie ciasteczek stron trzecich, jakie czeka nas w  najbliższym czasie, sprawi, że marki będą dysponować mniejszą wiedzą o swoich użytkownikach, co utrudni dostarczanie im spersonalizowanych treści. Content marketing, oparty na jakościowej i wartościowej treści umożliwia firmom utrzymanie widoczności niezależnie od nagłych zmian w algorytmach, a poprzez odpowiedni dobór prostych narzędzi, takich jak blogi, artykuły eksperckie czy newslettery, firmy mogą nie tylko budować swój wizerunek, ale i pozyskiwać własne legalne dane, niezbędne do przygotowywania spersonalizowanej treści i budowania relacji z użytkownikami. „W odróżnieniu od social mediów, którymi zarządzają algorytmy, content marketing pozwala firmom na posiadanie i kontrolowanie własnych kanałów komunikacyjnych. To daje większą niezależność i kontrolę nad przekazem marketingowym” – dodaje Adam Jarosz.

 

Wśród licznych firm specjalizujących się w usługach content marketingowych, Be Communications stawia na własny wyróżnik, jakim jest doświadczenie w Public Relations. „Mamy informację zwrotną od klientów, że dzięki kompetencjom zdobytym w PR możemy tworzyć nie tylko angażujące treści budujące pozytywny wizerunek marki, ale rozumiemy także, jak ważna jest analiza danych i trendów, aby dostarczać użytkownikom optymalnie dopasowane, a jeśli potrzeba – ekspercko pogłębione, treści. Istotnym argumentem przemawiającym za nami jest także umiejętność wyrażania myśli w klarowny i przekonujący sposób, co jest kluczowe przy tworzeniu treści marketingowych” – mówi Joanna Kowalczuk, Head of Strategy and Content Development, która pokieruje nowym działem Agencji.

 

Firma podkreśla, że jej oferta Content Marketingu jest skalowalna: dedykowana zarówno dużym, jak i średnim oraz mniejszym podmiotom.

Comments

comments

199
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...