Pomoc w odnowie Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie – 180 metrów radości

Informacja Prasowa - 09.05.2019
162

Pomoc w odnowie Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie – 180 metrów radości

Uśmiechy na buziach małych pacjentów i nieskończona radość – to najpiękniejszy prezent jaki otrzymaliśmy w zamian za pomoc w renowacji korytarza Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie – mówi Barbara Woźniak, pełnomocnik Zarządu Ferm Woźniak.

 Dowiadując się o fantastycznej inicjatywie Instytutu “Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka” – “Bajkowe Korytarze w CZD”, którą od kilku lat wspiera Pani Anna Kosmulska z firmy Tomato, nie sposób było nam przejść obojętnie. Ten niebagatelny projekt pozwala polepszyć warunki małych pacjentów i ich rodziców w niełatwych dla nich chwilach podczas szpitalnego pobytu. Wiemy, że każda nawet najdrobniejsza okazja do wywołania uśmiechu działa terapeutycznie. Dzięki renowacji i kolorowym muralom, które powstają na skutek działań takich jak nasza, szare i smutne ściany zamieniają się w pełne koloru i radości przestrzenie. Bardzo nas to cieszy, że mogliśmy wesprzeć Instytut “Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka”, który każdego dnia pomaga wielu małym pacjentom nie tylko z całej Polski, a także z Europy. Odnowiliśmy i odmalowaliśmy korytarz mieszczący się na pierwszym piętrze Instytutu, prowadzący na stołówkę, salę widowiskowo-koncertową oraz na Oddział Intensywnej Terapii I, dające w sumie 180 metrów renowacji. Wyzwania i problemy z jakimi spotykają się rodzice małych podopiecznych, ale przede wszystkim mali pacjenci w trakcie leczenia nie należą do najłatwiejszych, dlatego też mamy nadzieję, że kolorowe ściany umilą ich czas i choć na chwilę pozwolą im oderwać się od szpitalnych trosk.

Barbara Woźniak

Pełnomocnik Zarządu Ferm Woźniak

Autor zdjęć: Katarzyna Gardzińska

***

Fermy Woźniak to lider produkcji krajowej i jeden z największych producentów jaj konsumpcyjnych w Europie.Firma istnieje na rynku od 1986 r.Posiada w pełni zintegrowany system produkcji jaj konsumpcyjnych w cyklu zamkniętym oraz własną flotę ponad 200 pojazdów ciężarowych o normach emisji EURO 5 i EURO 6z naczepami typu chłodnia czy cysterna-silos. Ponadto, firma prowadzi skup zbóż w trzynastu punktach na terenie zachodniej Polski oraz posiada mieszalnię pasz. Kontrola na każdym etapie procesu – od stad rodzicielskich, wylęgarni i odchowu niosek, przez wytwórnię wysokogatunkowej paszy, po pakowanie i transport jaj, zapewnia najwyższą jakość produktów.Bogaty asortyment uwzględnia jaja białe i brązowe różnych rozmiarów, produkty specjalne – jaja ściółkowe, jaja królewskie, jaja smakowite oraz jaja z datą zniesienia. Fermy Woźniak to także dwa centra logistyczne na potrzeby realizacji dostaw oraz nowoczesne rampy, zapewniające szybki przeładunek towaru.Gwarancją jakości produktu końcowego jest pierwszy na rynku i autorski system kontroli EGGiDA oraz certyfikaty IFS, BRC czy Agrovert.Firma została m.in. dwukrotnie wyróżniona Złotym Laurem Konsumenta, złotym godłem Konsumenckiego Lidera Jakości oraz Orłem Eksportu województwa wielkopolskiego.  Nowo wprowadzona marka ZDROVO otrzymała wyróżnienie Konsumencki Lider Jakości – Debiut 2018. Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Żylicach nieopodal Rawicza.

 Więcej informacji:

http://fdw.pl/pl

www.zdrovo.pl

EGGiDA to unikalny, autorski system sformułowany i wdrażany wyłącznie w ramach działalności biznesowej Ferm Woźniak oraz podmiotów powiązanych. System opiera się na wykonywaniu dodatkowych, niewymaganych przez jednostki nadzorujące badań powiązanych z maksymalnym bezpieczeństwem produktu. Głównymi założeniami systemu EGGiDA jest podejmowana z inicjatywy przedsiębiorstwa, wewnętrzna kontrola w ramach procedur bezpieczeństwa oraz zapewnienie najwyższych, rozszerzonych i pogłębionych wymogów dotyczących jakości jaj konsumpcyjnych oraz ich otoczenia.

System EGGiDA, jako zintegrowane narzędzie realizacji strategii zarządzania jakością przedsiębiorstwa, został wprowadzony na wszystkich etapach produkcji
i obejmuje wszystkie oddziały Ferm Woźniak.

 

Comments

comments

162
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...