Polski YouTuber ujawnia, jak się tworzy fałszywe związki influencerów – INNPoland

Informacja Prasowa - 12.09.2019
138

Polski YouTuber ujawnia, jak się tworzy fałszywe związki influencerów - INNPoland

Niecodzienną propozycją biznesową pochwalił się w mediach społecznościowych Jacek Gadzinowski – czyli popularny youtuber Jack Gadovsky. Jedna z agencji reklamowych wymyśliła, że w ramach kontraktu mógłby on… stworzyć fałszywy związek ze znaną instagramerką.

– Ostatnio jedna z agencji rekl. zaproponowała mi kontrakt, gdzie częścią moich świadczeń (na rzecz marki) były wspólne zdjęcia na instagramie w stylizowanych, odważnych zdjęciach oraz występy w filmach video na moim YT z popularną instagramerką, z niedopowiedzeniem o „związku” – poinformował na swoim profilu LinkedIn Gadzinowski, znany m.in. z cyklu „Wjazd na chatę”, w którym odwiedza YouTuberów w ich własnych domach.

Sztuczne pary są wszędzie

Równocześnie Gadzinowski przyznał, że takie sytuacje nie są rzadkością.

– Nie jest tajemnicą, że są takie sytuacje gdzie influencerzy dogadują się na „sztuczne związki” by mieć więcej likes, zasięgi i popularność. W ten sposób mieć kontrakty reklamowe. Są też umowy w sławnych parach, gdzie związki są nawet sztucznie utrzymywane na pokaz mimo że ich dawno nie ma – świadczenia reklamowe obowiązują – napisał.

Komentujący nie byli pod wrażeniem profesjonalizmu agencji, która z propozycją wystąpiła. – Nie to nie jest kolejny etap (rozwoju rynku twórców internetowych – INNPoland), a po prostu brak kompetencji po stronie agencji – napisał jeden z użytkowników.

Inni z kolei zwrócili uwagę na to, że takie historie nie są w show biznesie nowością: – To nie jest nic nowego. Tworzyły się boysbandy, spice girls (przecież to nie były przyjaciółki tylko produkt), tworzyły się dawniej sztuczne pary dla fejmu (Hollywood od zawsze) – dodał inny.

źródło: INNPoland

Comments

comments

138
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...