Polski serwis internetowy zdobywcą nagrody Imagine Excellence
Firma stojąca na czele branży e-commerce wygrała w kategorii „Najbardziej innowacyjne doświadczenie zakupowe” wyprzedzając wiele firm na całym świecie.
W tym roku podczas uroczystej gali w hotelu Wynn w Las Vegas przyznano nagrody Imagine Excellence. Statuetki są wyróżnieniem za sukcesy w sprzedaży, innowacyjne doświadczenia zakupowe czy sukcesywne wdrażanie nowoczesnych technologii w biznesie. W tym roku złożono rekordową liczbę zgłoszeń do konkursu, bo aż 250. Po weryfikacji kandydatów wybrano zwycięzców w 16 kategoriach. Zwycięzcą w kategorii Najbardziej Innowacyjne Doświadczenie Konsumenckie (Customer Experience) została polska firma. eobuwie.pl wygrało ze względu na oryginalne, złożone doświadczenie zawodowe, oparte na aplikacji mobilnej i sprzedaży w sklepach stacjonarnych. Dzięki tym rozwiązaniom przychody roczne zwiększyły się prawie dwukrotnie, a liczna konsumentów kupujących mobilnie wzrosła o ponad 35 proc.
Asortyment sklepu można oglądać za pomocą aplikacji eobuwie.pl. Marka podkreśliła, że zależy jej na otwieraniu stacjonarnych sklepów w kolejnych miastach w Polsce.