Polska Rada Centrów Handlowych wybiera ITBC Communication

Informacja Prasowa - 01.02.2018
278

Polska Rada Centrów Handlowych wybiera ITBC Communication

Polska Rada Centrów Handlowych, największa w Polsce organizacja skupiająca firmy związane z branżą centrów oraz ulic handlowych, rozpoczęła stałą współpracę z ITBC Communication. Agencja wesprze komunikacyjnie PRCH w realizacji działań m.in. z okazji jej 15-lecia.

ITBC Communication odpowiada za planowanie i realizację strategii public relations, bieżące doradztwo komunikacyjne, relacje z mediami oraz obsługę biura prasowego Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Rok 2018 jest wyjątkowy dla PRCH, gdyż organizacja obchodzi 15-lecie istnienia. Chcąc wzmocnić swój wizerunek jako stowarzyszenia działającego na rzecz wspierania rozwoju branży handlowej oraz podkreślić jego dokonania, Polska Rada Centrów Handlowych zdecydowała się na stałą współpracę z agencją PR posiadającą szerokie kompetencje w obszarze real estate.

Za obsługę PRCH po stronie ITBC Communication odpowiada zespół Real Estate & Lifestyle.

– Nasza agencja posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze podmiotów z sektora real estate, czego efektem jest bardzo dobra znajomość dynamicznie zmieniającego się rynku oraz trendów, które na nowo definiują rolę centrów handlowych, a także całej branży – mówi Dominika Malik, Head of Real Estate & Lifestyle w ITBC Communication.

Klienta pozyskano w drodze zapytania ofertowego. Umowa obowiązuje od stycznia br. i została zawarta na czas nieokreślony.

 

Comments

comments

278
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...