Polska Grupa Essilor w nowej odsłonie

Redakcja PR - 19.01.2018
23

Polska Grupa Essilor w nowej odsłonie

Firma zajmująca się produkcją soczewek kontaktowych, szkieł korekcyjnych oraz okularów postanowiła polepszyć swoją komunikację z klientami poprzez otworzenie nowego fanpejdża na Facebooku.

Na swoim profilu grupa prezentować będzie swoje najnowsze produkty, ciekawostki ze świata optyki, ale również Essilor będzie prezentował swoje liczne akcje charytatywne i społeczne.

essilor

Dewiza firmy brzmi: „Poprawa jakości życia poprzez poprawę widzenia”

 

Grupa Essilor od ponad 160 lat dostarcza rozwiązania mające na celu poprawę jakości widzenia. Działania firmy skierowane są do dwóch grup odbiorców: osoby z potrzebą korekcji (ochrona, korekcja, zapobieganie) oraz bez potrzeby korekcji (czytelnictwo, okulary przeciwsłoneczne, zapobieganie). Działania globalne obejmują trzy obszary – rozwojowy (BoP Innovation Lab), charytatywny (fundacje Vision for Life i Essilor Vision Foundation) oraz świadomościowy (Światowy Dzień Wzroku i Vision Impact Institute). 

Essilor na Facebooku 

Comments

comments

23
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...