string(102) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/01/Bez-nazwy-1160x500.png');"
string(76) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/01/Bez-nazwy-1160x500.png"
Polska Grupa Essilor w nowej odsłonie
Firma zajmująca się produkcją soczewek kontaktowych, szkieł korekcyjnych oraz okularów postanowiła polepszyć swoją komunikację z klientami poprzez otworzenie nowego fanpejdża na Facebooku.
Na swoim profilu grupa prezentować będzie swoje najnowsze produkty, ciekawostki ze świata optyki, ale również Essilor będzie prezentował swoje liczne akcje charytatywne i społeczne.
Dewiza firmy brzmi: „Poprawa jakości życia poprzez poprawę widzenia”
Grupa Essilor od ponad 160 lat dostarcza rozwiązania mające na celu poprawę jakości widzenia. Działania firmy skierowane są do dwóch grup odbiorców: osoby z potrzebą korekcji (ochrona, korekcja, zapobieganie) oraz bez potrzeby korekcji (czytelnictwo, okulary przeciwsłoneczne, zapobieganie). Działania globalne obejmują trzy obszary – rozwojowy (BoP Innovation Lab), charytatywny (fundacje Vision for Life i Essilor Vision Foundation) oraz świadomościowy (Światowy Dzień Wzroku i Vision Impact Institute).
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...