Polscy mistrzowie marketingu już w październiku w Gdańsku.

Informacja Prasowa - 30.09.2022
102

Kogo zobaczymy na Infoshare 2022?

Kamil Kozieł, Paweł Tkaczyk, Franciszek Georgiew czy Magdalena Urbaniak – to nazwiska tylko części prelegentów sceny marketingowej Infoshare 2022. W tym roku konferencja odbędzie się w dniach 6-7 października, stacjonarnie w gdańskim AmberExpo, z możliwością oglądania transmisji online z wydarzenia.
Tegoroczni specjaliści występujący podczas Infoshare 2022 na Marketing Stage przybliżą m.in. holistyczne perspektywy obejmujące komunikację i content marketing, weryfikację jego efektywności, analitykę danych, trendy MarTech, cookieless i transformację cyfrową. Zostaną także poruszone tematy związane z metaverse, analityką internetową, marketingiem mediów społecznościowych, SEO/SEM, handlem elektronicznym czy e-mail marketingiem.
Wśród prelegentów znajdzie się Franciszek Georgiew (Tigers), który nakreśli znaczenie storytellingu w kontekście biznesowego wzrostu czy Magdalena Urbaniak (MaxTractor.Me), która zdradzi jak soczysty claim może wzmocnić markę. Piotr Bombol (Gameset) przybliży 5 zagrożeń, na które narażone są marki wchodzące w metaverse. Z kolei Martyna Tarnawska (Digital Innovation Lead) odkryje tajemnice etycznego marketingu. Pojawi się też gość ze Szwajcarii – Cyrill Gross (Mailix by Mayoris AG), który opowie o interaktywnej stronie e-mail marketingu. Ponadto zobaczymy Kamila Kozieła (kamilkoziel.pl), Pawła Tkaczyka (MIDEA) czy Artura Jabłońskiego (digitalk.pl).
Networking przez wielkie N
Warto pamiętać, że Infoshare 2022 to nie tylko wystąpienia. Dla uczestników konferencji nastawionych na networking przewidziano liczne imprezy dodatkowe, m.in. popularne Great Networking Party, do którego dołącza co roku blisko 1500 osób. Podczas wydarzenia wystąpi duet KARAŚ/ROGUCKI.

Comments

comments

102
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...