Kamil Kozieł, Paweł Tkaczyk, Franciszek Georgiew czy Magdalena Urbaniak – to nazwiska tylko części prelegentów sceny marketingowej Infoshare 2022. W tym roku konferencja odbędzie się w dniach 6-7 października, stacjonarnie w gdańskim AmberExpo, z możliwością oglądania transmisji online z wydarzenia.
Tegoroczni specjaliści występujący podczas Infoshare 2022 na Marketing Stage przybliżą m.in. holistyczne perspektywy obejmujące komunikację i content marketing, weryfikację jego efektywności, analitykę danych, trendy MarTech, cookieless i transformację cyfrową. Zostaną także poruszone tematy związane z metaverse, analityką internetową, marketingiem mediów społecznościowych, SEO/SEM, handlem elektronicznym czy e-mail marketingiem.
Wśród prelegentów znajdzie się Franciszek Georgiew (Tigers), który nakreśli znaczenie storytellingu w kontekście biznesowego wzrostu czy Magdalena Urbaniak (MaxTractor.Me), która zdradzi jak soczysty claim może wzmocnić markę. Piotr Bombol (Gameset) przybliży 5 zagrożeń, na które narażone są marki wchodzące w metaverse. Z kolei Martyna Tarnawska (Digital Innovation Lead) odkryje tajemnice etycznego marketingu. Pojawi się też gość ze Szwajcarii – Cyrill Gross (Mailix by Mayoris AG), który opowie o interaktywnej stronie e-mail marketingu. Ponadto zobaczymy Kamila Kozieła (kamilkoziel.pl), Pawła Tkaczyka (MIDEA) czy Artura Jabłońskiego (digitalk.pl).
Networking przez wielkie N