Polsat zaprezentował spot wizerunkowy na wiosnę
Motywem przewodnim jest „włączanie” emocji za pomocą kolorów, dzięki którym czarno-białe otoczenie nagle ożywa i nabiera barw. Monochromatyczna scenografia w odcieniach pomarańczui czerwieni – barwach stacji, wpisuje się w światowe trendy. Inspiracją były projekty CJ Hendry i teledyski Billie Eilish, której twórczość uznawana jest za największe muzyczne wydarzenie 2019 roku.
Spot odzwierciedla charakter Polsatu, który jest stacją różnorodną, ciepłą, emocjonalną, będącą blisko widza. W filmiku wykorzystano popularną piosenkę szwedzkiego duetu Marii Jane Smith i Victora Thella z gościnnym udziałem Swedish Jam Factory pt. „Forgive Me Friend”. Utwór na kanale You Tube obejrzało prawie 12 mln internautów.
W spocie zaprezentowano nowości wiosennej ramówki: „The Four. Bitwa o sławę”, „Tylko jeden”, „Dancing With The Stars. Taniec z Gwiazdami”, „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, seriale: nagrodzony Telekamerą Tele Tygodnia „Zawsze warto”, „Przyjaciółki”, „W rytmie serca, a także „Kabaret na żywo. Przystanek Radość”, „Nasz Nowy Dom”, „Wydarzenia” i sport.