Polsat Media nawiązuje współpracę z Grupą Abstra

Redakcja PR - 22.12.2017
227

Polsat Media nawiązuje współpracę z Grupą Abstra

Biuro Reklamy Polsat Media nawiązało strategiczne partnerstwo z Grupą Abstra, właścicielem m.in. kanału Abstrachuje TV oraz liderem produkcji social video w Polsce. Współpraca będzie zakładać działania na wielu płaszczyznach, w tym wspólne pozyskiwanie reklamodawców oraz produkcję branded contentu.

Współpraca Polsat Media i Grupy Abstra rozpocznie się 1 stycznia 2018 roku. W ramach umowy wszystkie podmioty wchodzące w skład Grupy Abstra będą współpracować z klientami Polsat Media, działając w ramach platformy Polsat Media AdTube. Polsat Media będzie wyłącznym reprezentantem Grupy Abstra w kontaktach z domami mediowymi. Tym samym Grupa Abstra stanie się jednym z trzech najważniejszych filarów oferty platformy obok Golden Coil oraz TalentMedia

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Grupa Abstra zdecydowała się dołączyć do platformy Polsat Media AdTube. Jestem przekonany, że dzięki produkcjom realizowanym przez Grupę Abstra będziemy mogli zapewnić kompleksową ofertę w zakresie branded content w social mediach.” – uważa Stanisław Janowski, managing director Polsat Media.

„Dzięki wsparciu strategicznemu nowego Partnera oraz jego licznym relacjom biznesowym, spółka zamierza zdynamizować swoją działalność komercyjną oraz rozwinąć wewnętrzny dział client service. Główny nacisk położymy na zwiększenie częstotliwości produkowanych treści oraz wchodzenie w kolejne segmenty tematyczne, takie jak treści popularno-naukowe czy kontent skierowany do fanów e-sportu. Planujemy również lepiej dostosować nasze produkty do potrzeb reklamodawców.” – komentuje Rafał Masny

Polsat Media AdTube to platforma w ramach której funkcjonuje ponad 130 twórców, skupiających 36 mln subskrybentów, których filmy generują średniomiesięczny watchtime na poziomie 550 mln minut.

ABSTRA to spółka specjalizująca się w produkcji i dystrybucji social video skierowanego do millenialsów oraz pokolenia Z. Dotychczas powstałe kanały na platformie YouTube zgromadziły ponad 7 milionów subskrypcji, a filmy tworzone przez ABSTRA notują średnio 50 milionów wyświetleń miesięcznie. W skład grupy wchodzą kanały AbstrachujeTV, Abstrachuje Plus, Beksy, To Już Jutro, Aleksandra Żuraw, Dla Pieniędzy, Lykke oraz internetowy serial Nieprzygotowani.

Comments

comments

227
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...