Polityka handlowa TVN Media na 2019 rok

Redakcja PR - 16.11.2018
274

Grupa podaje cenniki i zasady sprzedaży reklam

Zgodnie z zapowiedziami, TVN Media opublikowało nowe zasady Polityki Handlowej, które będą obowiązywać w 2019 roku.

„Wierzymy, że proponowane przez nas nowe rozwiązania gwarantują nie tylko wyższą satysfakcję z efektów podjętych działań, lecz także sprowokują zmiany, których pozytywny efekt stanie się udziałem wszystkich stron rynku – pisze Piotr Tyborowicz, prezes TVN Media.

Kluczowe reguły pozostały niezmienione. Zmodyfikowano jednak progi inwestycyjne w TVN oraz podniesiono próg inwestycji dla negocjacji warunków indywidualnych. A w każdej z grup reklamodawców stawki CPP są znacząco wyższe niż w ofercie na br. W przypadku typu rozwojowego CPP dla TVN Max ceny zostały podniesione z przedziału 2380-3340 zł do 2525-3540 zł, a dla CPP Premium TV – z 1640-2295 zł do 1845-2580 zł.

Według TVN Media, dzięki nowej ofercie wzrośnie istotność wysokich kompetencji i specjalizacji, niezbędnych zarówno do powoływania kreatywnych koncepcji, jak również do ich skutecznej realizacji. Grupa chce kontynuować działania zmierzające do eliminacji szkodliwych praktyk na rynku, podkreślając istotność transparentnych relacji pomiędzy stronami.

Z pełną treścią opublikowanej Polityki Handlowej można się zapoznać poniżej:

Polityka Handlowa Programów Telewizyjnych 2019

Comments

comments

274
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...