Połącz się z bliskimi jednym kliknięciem

Informacja Prasowa - 15.07.2022
58

Kampania ukraińskiej agencji VIVID dla Orange Flex

Kampania ukraińskiej agencji VIVID dla Orange Flex.

VIVID, ukraińska agencja reklamowa, zaprojektowała nową kampanię dla polskiego operatora telekomunikacyjnego Orange Polska S.A. i jego cyfrowej oferty Orange Flex.

1.                 Jak to się wszystko zaczęło?

W związku z wojną na Ukrainie cały zespół      agencji VIVID został zmuszony do ucieczki z kraju. Głównym celem było uratowanie agencji, wsparcie pracowników     , a po wojnie powrót do ojczyzny, aby tam dalej pracować.

Zdając sobie sprawę, że ich umiejętności mogą przydać się na rynku europejskim, członkowie zespołu zaczęli poszukiwanie nowych klientów. W efekcie już po niecałym miesiącu VIVID rozpoczął współpracę z Orange Polska.

Zadaniem agencji      było zakomunikowanie usługi Orange Flex Ukraińcom – zarówno tym, którzy jeszcze przed wojną mieszkali w Polsce, jak i  uchodźcom, którzy potrzebują stałego kontaktu z bliskimi.

Pani Masha Kuzmenok, dyrektor kreatywny VIVID: „Większość zespołu przeniosła się do Polski po wybuchu wojny w naszym kraju. Badanie docelowej grupy mieliśmy więc już przeprowadzone –      byliśmy w stałym kontakcie z naszymi ukraińskimi krewnymi i przyjaciółmi. A nasza praca stała się naszym codziennym życiem.

Mamy  wszystkie insighty     , znamy      ukraińską      mentalność,      kanały komunikacji wśród           ukraińskich uchodźców oraz sposoby, jakim językiem  do nich docierać     . Wiedzieliśmy wokół czego zbudować kampanię, przyciągnąć zainteresowanie odbiorców oraz rozgrzać ich serca: silnych uczuć wspierania siebie nawzajem i tęsknoty za domem.

Dlatego do oprawy wizualnej kampanii użyliśmy      znanych          ukraińskich     miast     , a do nagrania wykorzystaliśmy markowy głos jednego z największych ukraińskich kanałów telewizyjnych. Wszystko po      to, aby zbudować szybkie skojarzenia, a kampania brzmiała     , jakby pochodziła       z domu”.

2.                 Insight           

Wszyscy Ukraińcy przebywający za granicą chcą utrzymywać       stały kontakt w czasie wojny      ze swoimi bliskimi na Ukrainie. A to oczywiście nie jest takie proste, gdy jesteś w innym kraju. Dlatego tak ważne             jest stabilne połączenie oraz stały dostęp do internetu, aby nie      przegapić telefonu od najbliższych   .

3.                 Pomysł

Zespół VIVID postanowił pokazać, że Orange Flex pomaga w kontakcie z bliskimi mieszkającymi w Ukrainie –          a to wszystko w prosty i intuicyjny sposób, bez zbędnych formalności. Dwa kraje w jednej aplikacji pozwalają czuć się bezpieczniej –      być bliżej najbliższych mieszkających w Ukrainie i nie przegapić      ani minuty ze swojego życia            .

4.                 Realizacja   

Kampania reklamowa Orange Flex podzielona jest na kilka części, nawiązujących do różnych funkcjonalności oferty i      była dystrybuowana za pośrednictwem różnych          platform, m.in. w mediach społecznościowych, czy             komunikatorach Telegram i Viber.

Wspomniane aplikacje nie mają tak wielu polskich użytkowników , ale są bardzo popularne wśród      Ukraińców     . Agencja VIVID zdobyła zaufanie klienta, który wyraził chęć komunikowania swojej oferty w tych kanałach. Dla każdego z nich VIVID stworzyła bannery i filmy z emocjonalnym, ale też      czułym przesłaniem: „Połącz się z bliskimi jednym kliknięciem .

VIVID content HUB from Ukraine. Nasza agencja ma dopiero 4 lata, ale mamy już duże doświadczenie w branży reklamowej.  W zeszłym roku otrzymaliśmy nasze pierwsze Effie Silver za projekt TikTok.  Wśród naszych klientów jest szereg międzynarodowych firm, dla których zrealizowaliśmy już filmy reklamowe i animacje, działania w mediach społecznościowych, projekty specjalne, efekty brandowe i wyzwania hashtagowe w TikTok, maski AR, promosy narodowe, niestandardowe materiały POS  , e-commerce i tak dalej.  Naszymi partnerami na Ukrainie są Pepsico, Carlsberg, BAT, Stada, Nestle, Bionorica, Biersdorf, Kusum, Avon, Bella Trade oraz wielu lokalnych.

Teraz naszym zadaniem jest wspierać nasz zespół, aby przetrwał, a także udowodnić, że nasze kompetencje mogą przydać się na rynku europejskim. 

Comments

comments

58
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...