Pokolenie K – Kaufland ruszył z kolejną edycją programu ambasadorskiego dla studentów

Informacja Prasowa - 02.11.2023
278

Pokolenie K to program ambasadorski sieci Kaufland stworzony z myślą o studentach, którzy chcą poznać specyfikę pracy w branży handlowej

Pokolenie K to program ambasadorski sieci Kaufland stworzony z myślą o studentach, którzy chcą poznać specyfikę pracy w branży handlowej, otrzymać merytoryczne wsparcie w rozwoju swoich talentów oraz zaangażować się w promocję marki w środowisku akademickim. Spośród stu chętnych osób Kaufland wyłonił czterech reprezentantów, którzy będą współpracować z siecią do końca bieżącego roku akademickiego. Studenci odbywają naukę na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Politechnice Wrocławskiej oraz Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

Kaufland zakończył cieszącą się dużą popularnością rekrutację do swojego programu ambasadorskiego. Ze stu chętnych osób wyłoniono czterech ambasadorów, a nowo powstały zespół studentów – Pokolenie K – to świetnie zapowiadający się przedstawiciele marki. Inauguracja kolejnej odsłony programu odbyła się 16 października, w centrali firmy we Wrocławiu, podczas której studenci odbyli również oficjalne wdrożenie merytoryczne. Od teraz do zadań nowych ambasadorów należy reprezentowanie marki Kaufland na swoich uczelniach, a także w trakcie wydarzeń studenckich, targów pracy czy konferencji. Firma będzie cały czas aktywnie wspierać podopiecznych, przekazując potrzebne na eventy materiały informacyjne, gadgety i produkty do degustacji, dając jednocześnie możliwość samodzielnego planowania działań promocyjnych, budujących wizerunek przedsiębiorstwa.

Program ambasadorski – Pokolenie K – to przede wszystkim świetna okazja do nauki i zabawy w jednym. Chcemy, by nasi młodzi ambasadorzy mogli jednocześnie rozwijać się zawodowo i czerpać dodatkową wartość merytoryczną, nie rezygnując z aktywnego uczestnictwa w życiu studenckim. Kaufland to nie tylko sieć handlowa, ale także środowisko do rozwoju, bo jako firma międzynarodowa oferuje naprawdę wiele możliwości. Naszym ambasadorom gwarantujemy zdobycie wszechstronnego doświadczenia np. z zakresu organizacji eventów, które na pewno przyda im się w przyszłości. Do programu wybraliśmy takie osoby, które przejawiają podobne do naszego, nowoczesne spojrzenie na działalność Kaufland i jesteśmy otwarci na pomysły z ich strony – mówi Daria Wichowska, ekspertka z Pionu Rekrutacji i Marketingu Personalnego w Kaufland Polska.

Comments

comments

278
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...