Podzielić się radością z jazdy. Case study Lamborghini Drive Club x TikTok
Informacja Prasowa - 15.06.2021Podzielić się radością z jazdy.
Podzielić się radością z jazdy.
Case study Lamborghini Drive Club x TikTok
Podczas globalnej premiery Lamborghini Drive Club organizatorzy postawili na innowacyjny kanał komunikacji. Przez dwa dni na torze Silesia Ring marce Lamborghini towarzyszył zespół TikToka, który zapewnił na bieżąco ogólnodostępną relację z testów samochodów o wyjątkowych specyfikacjach. Jak zapewnia dyrektor warszawskiego salonu marki, eksperymentalna forma komunikacji to ważny element rozbudowy wizerunku producenta z Sant’Agata Bolognese.
Nowy format zamkniętych spotkań, Lamborghini Drive Club, został zaprojektowany tak, by zapewnić uczestnikom jeszcze bardziej intensywne przeżycia z jazdy samochodem. W pierwszej odsłonie wydarzenia, w dniach 9-10 czerwca, wzięło udział dwudziestu czterech klientów Lamborghini, którzy poznali pełnię możliwości modeli Huracán Evo i Urus przy asyście wykwalifikowanej kadry instruktorskiej. Wydarzenie odbyło się na najnowszym torze wyścigowym w Polsce, Silesia Ring, oraz na trasie wiodącej przez urokliwe drogi Śląska Opolskiego.
Celebracja sportowej jazdy
Organizatorom spotkania z polskiego salonu marki zależało jednak na zapewnieniu wrażeń z Lamborghini Drive Club nie tylko wąskiemu gronu klientów. W celu rozszerzenia widowni marka weszła w partnerstwo z aplikacją TikTok, która otworzyła przed nią szeroką społeczność online.
– Jesteśmy pierwszą marką supersamochodów w Polsce, która odważyła się skorzystać z gigantycznego potencjału TikToka w takim zakresie – stwierdza Piotr Jędrach, dyrektor generalny Lamborghini Warszawa. – Zależało nam, by globalna premiera formatu Lamborghini Drive Club stała się okazją do wspólnej celebracji radości z jazdy i podróży. Nasze samochody cieszą się bardzo dużą popularnością w Polsce, co potwierdzają choćby wyniki tegorocznego raportu KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce”. I choć pozostajemy producentem pojazdów ekskluzywnych, chcieliśmy zapewnić interaktywną rozrywkę wszystkim fanom motoryzacji. Dlatego postanowiliśmy połączyć siły z aplikacją TikTok, która przygotowała zestaw aktywacji dokładnie dostosowany do naszych potrzeb.
Zaproszenie dla świata online
Podczas wydarzenia TikTok zapewnił fotografów, twórców video oraz influencerów, którzy tworzyli unikalne treści na profil salonu Lamborghini Warszawa. Specjaliści z polskiego biura aplikacji zadbali również dobór liderów opinii, którzy w pełni oddadzą charakter wydarzenia, a także o optymalne pozycjonowanie relacji z Lamborghini Drive Club w aplikacji. Dzięki współpracy z profilami influencerów TikToka z innych krajów relacja z wydarzenia miała charakter międzynarodowy.
– Nie wyobrażamy sobie, że TikToka mogłoby zabraknąć przy tak niezwykłym projekcie, jakim jest wydarzenie Lamborghini Drive Club – dodaje Paula Kornaszewska, Head of Operations Team TikTok Polska. – Naszą misją jest inspirowanie i wzbogacanie życia ludzi poprzez oferowanie im miejsca do twórczej ekspresji i wymiany doświadczeń, które są prawdziwe, radosne i pozytywne. I właśnie takim doświadczeniem będzie możliwość obserwowania na bieżąco relacji z widowiskowych przejazdów Lamborghini po torze i po malowniczych drogach Śląska, które zaplanowaliśmy na społeczności TikToka w ramach tego projektu. Samo zaproszenie do współpracy od tak znakomitej marki traktujemy jako formę wyróżnienia i docenienia potencjału biznesowego TikToka. Chcemy wspierać Lamborghini w docieraniu do nowej grupy odbiorców, jakimi są użytkownicy platformy, których łączy pasja do luksusowych samochodów.
Relacje z Lamborghini Drive Club prowadzone na profilu salonu w aplikacji TikTok już pierwszego dnia zgromadziły ponad 84 000 widzów, którzy śledzili na żywo wydarzenia na torze Silesia Ring. Zarazem w przeciągu pierwszej dobry liczba osób obserwujących profil Lamborghini Warszawa wzrosła o ponad 6 000 użytkowników.