Poczuj satysfakcję w pracy! – nowa kampania marki Fellowes

Informacja Prasowa - 13.01.2022
19

Poczuj satysfakcję w pracy! – nowa kampania marki Fellowes

Poczuj satysfakcję w pracy! – nowa kampania marki Fellowes

Znany producent urządzeń biurowych stawia na kompleksową kampanię reklamową. Głównym jej punktem jest zwiększenie świadomości w zakresie dbania o komfort pracy w biurze oraz w domu. Za strategię oraz obsługę kampanii odpowiada dom mediowy Media Choice.

Nowa komunikacja Fellowes opiera się na pozytywnym przesłaniu oraz promocji rozwiązań ułatwiających organizację miejsca pracy. Marka zachęca do dbania o zdrowie i kondycję swojego ciała podczas długotrwałej pracy przy komputerze.

Wygoda na wyciągnięcie ręki

Dzięki sprawdzonym rozwiązaniom w zakresie ergonomii, możemy np. uniknąć częstych dolegliwości oraz wygodnie zaaranżować biurko z niezbędnymi akcesoriami. Z kolei dedykowane produkty pozwolą nam szybciej, sprawniej i bezpieczniej wykonywać codzienne czynności, szczególnie w warunkach home office. Za realizację kampanii w kanałach social media (Facebook i Instagram) odpowiada zespół, którego prace koordynują: Maciej Raszke, SEM & Paid Social Specialist oraz Dominika Sitarz, New Business Specialist w Media Choice. Wszystkie kreacje graficzne przygotowała agencja Fox.

Współpraca z liderem rynku

Fellowes to międzynarodowy brand oferujący specjalistyczne urządzenia biurowe w kilku kategoriach. Są to m.in. innowacyjne niszczarki, laminatory, bindownice, trymery i gilotyny, oczyszczacze powietrza, a także wszelkiego rodzaju akcesoria biurowe służące do archiwizacji dokumentów. Marka specjalizuje się też w dedykowanych rozwiązaniach z zakresu ergonomii stanowiska komputerowego, takich jak biurka z regulowaną wysokością, podstawy pod laptop czy monitor, podkładki pod mysz i przed klawiaturę, podnóżki czy podpórki pod plecy. – Podczas pracy dla marki Fellowes nasz zespół ponownie wykazał się kompleksowym podejściem w zakresie strategii mediowej, jak i najwyższym poziomem obsługi. Cieszy nas zaufanie ze strony kolejnej firmy, szczególnie jeśli sami korzystamy z jej produktów na co dzień i możemy potwierdzić ich najwyższą jakość – mówi Łukasz Matyński, Head of Client Services & Partner w Media Choice.

Spot wideo: https://www.youtube.com/watch?v=Osmnwo_y080

Comments

comments

19
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...